المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ما اجتمعت امرأتان إلا



AFIFI MOSTAFA
20-04-2011, 02:06 PM
ما اجتمعت امرأتان إلا
.
.
.
.......
...........................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سكت الشيـــــــــطـــــــان ليستفيد من خبراتهن

الرومنسى
20-04-2011, 04:28 PM
ههههههههههههههههههههههه
جامدة يا استاذ عفيفى
طب واحنا بنخاف من الشيطان ليه
واحنا الشياطين
على الارض تسكن

خلود
20-04-2011, 04:50 PM
ربنا يسامحك انت وهو

تصدقوا انتم بقيتم شريرين

شذا
20-04-2011, 11:50 PM
ههههههههههههه

جميله اوى يااستاذ عفيفى بس انت شردتنا كده خالص

الرومنسى
21-04-2011, 01:05 AM
شفتى يا خلود شذا بتقول ايه
هى دى البنات
فاهمة الدنيا
مش زى ناس اصحبنا

AFIFI MOSTAFA
21-04-2011, 11:44 AM
ههههههههههههه

جميله اوى يااستاذ عفيفى بس انت شردتنا كده خالص


يا شذا لولا وجود النساء لظل الشيطان بلا عمل وعلى العموم عديها المرادى عشان خاطرى

AFIFI MOSTAFA
21-04-2011, 11:49 AM
ههههههههههههههههههههههه
جامدة يا استاذ عفيفى
طب واحنا بنخاف من الشيطان ليه
واحنا الشياطين
على الارض تسكن


ياعم الرومانسى انت ما تعرفهمش الا لما تتجوز ربنا يجعل كلمنا خفيف عليهم اشتاتا اشتوت ههههههههههههههه

AFIFI MOSTAFA
21-04-2011, 11:51 AM
ربنا يسامحك انت وهو

تصدقوا انتم بقيتم شريرين



يا خلودددددددددددددد يا بنتى انتى مالك بالمواضيع دى اصلا هههههههههههههههههههههههههه

AFIFI MOSTAFA
21-04-2011, 11:54 AM
شفتى يا خلود شذا بتقول ايه
هى دى البنات
فاهمة الدنيا
مش زى ناس اصحبنا


انت بتقصد مين يا ولدى اوعى يكون اللى بالى

قموره
22-04-2011, 02:38 AM
موضوع بصراحه حلو اوى بس انت متجنى على الستات جدا بقى ليه كده

ده مجرد سؤال مش اكتر

AFIFI MOSTAFA
23-04-2011, 12:15 PM
موضوع بصراحه حلو اوى بس انت متجنى على الستات جدا بقى ليه كده

ده مجرد سؤال مش اكتر



انا مش متجنى ولا حاجة يا امورة هى دى الحقيقة