تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : حبس إبراهيم كامل 15 يومًا والإفراج عن عائشة عبد الهادي بكفالة



الرومنسى
19-04-2011, 08:19 PM
قرر المستشار سامي زين الدين قاضي التحقيق المنتدب من وزير العدل للتحقيق في وقائع الاعتداء على المتظاهرين بميدان التحرير في 2 فبراير الماضي ، والتي اشتهرت إعلاميا ب"موقعة الجمل" حبس الدكتور إبراهيم كامل عضو أمانة السياسات بالحزب الوطني سابقا لمدة 15 يوما على ذمة التحقيقات التي تجري معه بمعرفة قاضي التحقيق.كما قرر المستشار زين الدين إخلاء سبيل عائشة عبدالهادي وزير القوى العاملة والهجرة السابقة بضمان مالي قدره 10 آلاف جنيه على ذمة التحقيقات التي جرت معها في ذات الواقعة.
ونسبت هيئة التحقيق إليهما تهمة التحريض على أحداث الاعتداءات وقتل المتظاهرين بميدان التحرير والتي وقعت يومي 2 و3 فبراير الماضي وأسفرت عن مقتل وإصابة أعداد كبيرة من المتظاهرين السلميين.
وجرت التحقيقات تحت إشراف المستشار محمود السبروت رئيس هيئة التحقيق في تلك الواقعة.

فريد
19-04-2011, 08:27 PM
ليه يفرجوا عن عائشة ليه
مش كانت بتبوس الايد
على العموم خليها لما تروح الست قبلها
عشان يونسوا بعض
و يبوسوا رجال المساجين
المسجونات

الرومنسى
19-04-2011, 09:34 PM
يونسو بعض ام
لكن احنا رجاله يارفريد
وأولاد مصر
سرقو البلد ماشى
لكن مش هنفتح سجون مصر شقق
شكرا على تواجدك بصفحتى فريد

فريد
19-04-2011, 10:06 PM
يونسو بعض ام
لكن احنا رجاله يارفريد
وأولاد مصر
سرقو البلد ماشى
لكن مش هنفتح سجون مصر شقق
شكرا على تواجدك بصفحتى فريد



شقق ايه يابنى
و رجالة ايه الا بتتكلم عليهم
و هيه دى صفحتك
مش هاخش صفحتك تانى
ساعات بتطلع طلعات عجيبة
وضح كلامك عاوز تقول ايه بالظبط
عشان اعرف ارد عليك

الرومنسى
19-04-2011, 10:15 PM
يا عم فريد
انا بوصلك كلمة
انت بتقول يبوس رجال المساجين
المسجونات
فى السجن صح معنى كدا ايه

فريد
19-04-2011, 10:23 PM
يا عم فريد
انا بوصلك كلمة
انت بتقول يبوس رجال المساجين
المسجونات
فى السجن صح معنى كدا ايه



معناه انى بعد ماكتبت المساجين
رجعت كتبت المسجونات
عشان عارف ان فيه حد هايطلع يقول زيك كده

الرومنسى
19-04-2011, 10:54 PM
إذا يبقى عدم تقدير منى
أو سوئ فهم منى
وبعدين انا اسف
استاذى العزيز

خلود
20-04-2011, 12:09 PM
العبوا مع بعض متتخانقوش

زهقتونى بقى

بس يابنى انت وهو عاملين لكم دوشه على الصبح كده ليه وقلقتوا بقيه الاقسام على خناقكم

يلا انصرفوا من هنا خلونى اشرب مج النسكافيه بتاعى واشوف هنعمل ايه على الصبح
http://www.vb.6ocity.net/imgcache/20366.imgcache.jpg

اتفضلوا معاى يلا

الرومنسى
20-04-2011, 12:17 PM
انا أقدر يا أبلة المديرة
انا بس كنت بتسامر أنا وعمى فريد
كل الخناقة على ربع كيلو لحمة من عند خالتى اميرة

فريد
20-04-2011, 12:18 PM
العبوا مع بعض متتخانقوش

زهقتونى بقى

بس يابنى انت وهو عاملين لكم دوشه على الصبح كده ليه وقلقتوا بقيه الاقسام على خناقكم

يلا انصرفوا من هنا خلونى اشرب مج النسكافيه بتاعى واشوف هنعمل ايه على الصبح
http://www.vb.6ocity.net/imgcache/20366.imgcache.jpg

اتفضلوا معاى يلا





ايه يلا انصرفوا دى

كل واحد يلعب فى الحتة الا تريحوا
انتم لسه نايمين فيه ثورة
و بعدين انا مش ماشى

الرومنسى
20-04-2011, 12:26 PM
اوعى
العب يا كبير
انا كمان بتحامى فى عم فريد
واياك حد يكلمنى
كدا بقا
خليها فتونة

فريد
20-04-2011, 12:56 PM
اوعى
العب يا كبير
انا كمان بتحامى فى عم فريد
واياك حد يكلمنى
كدا بقا
خليها فتونة




امال قاعد تقولى رجالة
ووقفنا وقفة رجالة
ودلوقتى اوعى
عم فريد
عاوز تولعها
حريقة
انا قصدى كبير فى السن
مش المقام
خلود
اوعى حد يكلمها ابدا
الا خلود
دى رائعة المنتدى
و كفايه اليومين الا غابت فيهم
كان المنتدى بلا روح
امش العب بعيد يامحمد
وعلى فكرة انت من الثورة المضادة