المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ساندويتش النجمة



lionking
12-09-2009, 12:48 PM
http://www7.0zz0.com/2009/09/12/09/460837994.jpg (http://www.0zz0.com/)


المقــــادير:


- توست
- شريحة جبنة سلايس
- شريحة لانشون
- شريحه طماطم
- شريحه خس
-زبده للدهن او مايونيز
- قطاعه على شكل نجمه او اي شكل تريدين





الطريقة:


لعمل ساندويتش سريع وشكله مميز اليكِ هذه الطريقه عزيزتي....






استخدمي القطاعه النجمة لتقطيع التوست لتحصلي على نجمات من التوست.





وقطعي ايضا شريحة الجبنة السلايس والطماطم والخس واللانشون بهذه الطريقه.




ادهني التوست بالزبده او بالمايونيز وقومي بوضع طبقات من المكونات المقطعه على شكل نجمه فوق بعضها .




لتحصلي في النهائيه على ساندويتش بشكل النجمه



ثم قدميه بارد او ساخن حسب الرغبه.

قمر
12-09-2009, 05:51 PM
شكرا على الوصفه السهله ديه

الباشا تلميذ
12-09-2009, 06:25 PM
http://abeermahmoud08.jeeran.com/986-Thanks-AbeerMahmoud.gif

fagrmasr01
12-09-2009, 09:53 PM
الله ينور عليكى يا ليون
فتحتى شهيتنا بساندويتشك الشهى جدا

الحمد لله انى فتحت الموضوع بعد الافطار

تسلم ايديكى
:36_3_12[1]:

الفارس
12-09-2009, 10:22 PM
شكرا ليوووووووووون

على السندوتشات السريعه والسهله دى

دعاء الكروان
13-09-2009, 11:48 AM
شكرا ليون على السندوتش الجميل دة
http://www.lakii.com/vb/smile/32_202.gif

lionking
13-09-2009, 01:26 PM
شكرا على الوصفه السهله ديه




ميرسى يا قمر

اظن دى سهلة اوى وممكن تجربيها بنفسك عشان تريحى ماما

مش كده

lionking
13-09-2009, 01:27 PM
http://abeermahmoud08.jeeran.com/986-thanks-abeermahmoud.gif




شكرا باشا على تواجدك

lionking
13-09-2009, 01:28 PM
شكرا ليوووووووووون

على السندوتشات السريعه والسهله دى




منور والله يا فاارس

ياريت تجرب الساندويتش السريع ده وتقولنا رايك

lionking
13-09-2009, 01:29 PM
الله ينور عليكى يا ليون
فتحتى شهيتنا بساندويتشك الشهى جدا

الحمد لله انى فتحت الموضوع بعد الافطار

تسلم ايديكى
:36_3_12[1]:



هههههههههههههههههههههههه

الحمد لله انك فتحت بعد الفطار


ميرسى جدا على ردك وذوقك يا جمال

lionking
13-09-2009, 01:30 PM
شكرا ليون على السندوتش الجميل دة
http://www.lakii.com/vb/smile/32_202.gif



ميرسى دعاء على مرورك الجميل