المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كتاب بالهنا والشفا للشيف اسامه السيد



اميرة حبى انا
06-09-2009, 03:28 PM
كتاب بالهنا والشفا للشيف اسامه السيد

http://www.4shared.com/file/48786904...b/_______.html (http://www.4shared.com/file/48786904/e6fd19db/_______.html)

كتاب الشيف اسامة هدية مني ليكم
منقول طبعا

قمر
06-09-2009, 03:30 PM
موضوع جميل
تسلم ايدك

محمود التهامي
06-09-2009, 04:32 PM
على فكرة مش هقول ممنوع ولا حرام لانها ملكية فكرية والراجل تعب في الكتاب وبيبيعه بمبلغ وقدره لكن عادي الحاجات دي مبتنفعش عندنا لسة قدامنا حوالي 140 سنة على ما توصلنا القوانين دي
بس نقول ايه المضطر ..... يحمل الكتاب
ههههههههههه

اميرة حبى انا
06-09-2009, 06:59 PM
شكرا يا قمر على ردك

اميرة حبى انا
06-09-2009, 07:01 PM
على فكرة انا معاك يا مدير
بس هو فى النت موجود اصلا
وكمان حرام يبقى كتاب اسأل عليه فى وسط البلد
الاقيه ب 130 جنيه
ولا ايه رأيك

محمود التهامي
07-09-2009, 05:20 AM
وهو حد كان قال حاجه

دي حتى نسخة الويندوز اللي كلنا شغالين بيها تمنها يخض

اقولك الحكومة هي السبب وذنبنا في رقبتهم

ماهو لو معانا فلوس هنشتري وندفع اكتر من غيرنا كمان

ماحنا أصلنا غاويين منظرة

بس نعمل ايه بقا العين بصيرة والايد قصيرة وهنيالك يا فاعل الخير والثواب

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خلود
07-09-2009, 05:22 AM
ههههههههههههه

دخلنا فى نظام الشحاته اهو

يلا الشحات له نص البلد ياريت النص بتاعى يكون فى مارينا بقى لو

سمحتو يعنى

هو 130 جنيه صحيح

طيب يا استاذ محمود يامديرنا على راى الاخت ثاحبتى دى ماهو موجود اصلا فى النت

لازم يعنى يعنى تغرمونا

اميرة حبى انا
08-09-2009, 09:42 PM
لا يا ثاحبتى
ولا تغرمى ولا حاجة
هو المدير بس قصده اننا نحافظ على حقوق الملكية الفكرية
وهو صح بجد على فكرة
وانا ان شاء الله هنفذ بجد





بس لما يبقى الكتاب بتاع الطبيخ ب10 جنيه
هو انا هدفع حق الكتاب ولا الاكل
ولا ايه ولا ايه ولا ايه

دعاء الكروان
09-09-2009, 01:28 PM
شكرا اميرة
لمجهوداتك جزاكى الله خيرا


http://m002.maktoob.com/alfrasha/ups/u/27517/31924/398849.gif