المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : -- كلمه شكر لصاحب القهوه تعالوا يلالا



RSS
27-03-2011, 04:30 AM
http://www.gamr15.org/up//uploads/images/gamr15.com-ee88d17ea7.gif

تخليوا كده التوبيك ده لمين ..
:
اكــــــيد عايزين تعرفوا مين ..
:

http://www.3gypt.com/vb/image.php?u=111030&dateline=1247877175 (http://www.3gypt.com/vb/member.php?u=111030) LeaDer (http://www.3gypt.com/vb/member.php?u=111030) http://www.3gypt.com/vb/3gypt_2/statusicon/user_online.gif
-:|: صاحب القهوه :|:-
:: | واحد بيحب مصر | ::
http://www.3gypt.com/vb/images/star.gifhttp://www.3gypt.com/vb/images/star.gifhttp://www.3gypt.com/vb/images/star.gifhttp://www.3gypt.com/vb/images/star.gifhttp://www.3gypt.com/vb/images/star.gifhttp://www.3gypt.com/vb/images/star.gifhttp://www.3gypt.com/vb/images/star.gifhttp://www.3gypt.com/vb/images/star.gifhttp://www.3gypt.com/vb/images/star.gifhttp://www.3gypt.com/vb/images/star.gifhttp://www.3gypt.com/vb/images/star.gif


طبعا الكل هنا بالقهوه يشهد بجمال الصرح الكبير
ده بالمعلمين والزباين
صح

:

بس نسينا نقدم كلمه شكر لصاحب القهوه
دى اللى يتميز باخلاقه وثقافته واشعارهـ

:

اللى مش بيرفض لحد طلب فينا

يعنى لازم كلنا نهديهـ

كلام مش كلمه
نعبر عن مشاعرانا تجاه الانسان ده

:
دائماً هي سطور الشكر تكون في غاية الصعوبة عند الصياغة

ربما لأنها تشعرنا دوماً ، بقصورها وعدم إيفائها حق من نهديه هذه الأسطر ..

واليوم تقف أمامنا الصعوبة ذاتها

ونحن نحاول صياغة كلمات شكر إلى ينبوع عطاء يتدفق بالخير الكثير ليروي هذا البيت ويدعم أسسه وقواعده ..

ابتسامة

ولو أنني أوتيت كل بلاغة وأفنيت بحر النطق في النظم والنثر

لما كنت بعد القول إلا مقصرا ومعترفا بالعجز عن واجب الشكر

يسرني أن أتقدم لك بخالص الشكر ووافر الامتنان على ما بذلت من جهد ..

وتحملت من مشقة جعلها الله في موازين حسناتك ..

ودمتبسعاده مدى الحياه