المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : وشوش فى الملاهى



مصطفى مامون
26-03-2011, 01:16 AM
تحب الملاهى طب اسمع

ابو اسامه
26-03-2011, 02:03 AM
اسمع ايه بس .. انا مش لاقى حاجه اسمعها ... شكرا اخى مصطفى ...

الرومنسى
26-03-2011, 02:09 AM
ايه دة يا درش
والنبى انا سمعى تقيل
خلى الصوت يعلى شوية

مصطفى مامون
26-03-2011, 02:33 AM
للأسف دى اسمها القصيدة الصماء البكماء الخرساء العمياء الشمطاء الجرداء اللى لا صوت فيها ولا عواء ولا مواء ولا واء واء بس ياخساره انتوا لسه متأخرين فى القصايد وادامكم شهر عشان تفهموا القصايد التجريديه زى الكشرى اللى من غير تقليه
تحياتى لابو اسامه الغالى ورومانسى الجميل

nouran_111
09-04-2011, 01:19 AM
هههههههههههههههههههههههههههه جميلة قصيدتك يا استاذ مصطفي
تناسب هذا الزمن الذى اختفت ملامحه وسكنه الضباب

مصطفى مامون
10-04-2011, 02:24 AM
هههههههههههههههههههههههههههه جميلة قصيدتك يا استاذ مصطفي
تناسب هذا الزمن الذى اختفت ملامحه وسكنه الضباب

ايوه كده اهى دى الناس اللى بتفهم قصايد من غير كلام يسلم مرورك يانوران وعايز اقولك سر بس متقليش للاعضاء انى جيت اكتب القصيده لقيتها طلعت كده قلت استمر عشان محدش يحرجنى

قموره
15-04-2011, 08:52 AM
تحياتى لاجمل شعراءنا وارقهم

مصطفى مامون
15-04-2011, 12:50 PM
تحياتى لاجمل شعراءنا وارقهم


وتحياتى لك ارق متذوقه لما نكتبه وسلم دائما وجودك