المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شركة يابانية تنظم حفلات أعراس في الفضاء



محمود التهامي
14-01-2009, 11:57 AM
شركة يابانية تنظم حفلات أعراس في الفضاء


http://www.alwatanyh.com/imgcache/6585.png (http://www.alwatanyh.com/imgcache/6585.png)

في سابقة تعد الأولي من نوعها ، نشرت شركة First Advantage اليابانية، ومقرها في طوكيو إعلانات تجارية لتنظيم حفلات الخطوبة والزواج في الفضاء الخارجي.
وحددت الشركة المسافة التي تتم فيها هذه المناسبات بحدود 100 كيلومتر فوق سطح الأرض، وتحت السماء الزرقاء ، حسب ما ورد بجريدة " القبس ".
واشترطت الشركة على المتقدمين أن يدفعوا مبلغاً قدره 1،7 مليون دولار لتغطية تكاليف السفر ، وبعد استلام طلبات بعض المتقدمين ، قامت الشركة بإعداد مركبة صغيرة من الممكن أن تنطلق من قاعدة خاصة تقع في قاعدة اوكلاهوما الأمريكية.
وذكرت الشركة أنه من المسموح أن يصطحب أي زوجين جدد ثلاثة من الضيوف معهم كحد أعلى يمكن السماح له من قبل القائمين على تنظيم الرحلات هذه ، موضحة أن هذه المناسبة هي الأولى من نوعها ، وستتكرر في المستقبل الآتي.

اميرة حبى انا
14-01-2009, 02:59 PM
اه اصل من قلة الاماكن
خلصت كلها فهنروح نتجوز فى الهوا ونيجى
ياعم دى ناس فاضية
ناس بتموت وناس بتتفسح فى الفضاء
على راى سمير غانم
اخويا هايص وانا لايص

محمود التهامي
14-01-2009, 03:27 PM
"ياعم دى ناس فاضية"

لأ مش حكاية فضا

دا كتر فلوس

اصل معندهمش حمام يطيروه

ههههههههههه

اميرة حبى انا
14-01-2009, 03:33 PM
حلوة والله
هههههههههههههههههههه

محمود التهامي
15-01-2009, 04:57 AM
وهو أنا بجيب حاجه وحشة برضه

هههههههه

اميرة حبى انا
15-01-2009, 12:43 PM
حد يقدر يقول كده
ده انت حتى مهنينا اخر هنا
هو بس فى حاجة واحدة
مافيش مرارة
شيلتهااااااااااااااااااااااااااااا

محمود التهامي
15-01-2009, 07:45 PM
شيلتيها يا خسااااااااااااارة

طيب ايه اخبار الضغط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه

اميرة حبى انا
17-01-2009, 03:21 PM
الضغط عليك بقى
ناوى تجيب اجلى شكلك كده