المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : جوله فى قلب ليبيا



خلود
23-02-2011, 01:03 AM
جريدة الدار :: القذافي يشارك في تظاهرة شعبية لإسقاط حكومته
الشعب الليبي يريد اسقاط القذافى ولا ادرى لماذا ؟
من وجهه نظرى عملا بنظريه (اشمعنى)
ننتقل الان مع فاصل من الضحك حول خطاب القذافى اليوم
القذافى : ليبيـا صابتهـا عيـن !!!!ا
الجزيره زهقت وقالت نكتفي بهذا القدر من خطاب القذافي .. واللي عايز يكمل يروح ع الجزيره مباشر
عاجل 100 حاله وفاه من الضحك حتي الآن أثناء بث كلمه القذافي والعدد في تزايد
مفهوم كلمه انت غبى اتغيرت .
.
.
.
.
....
.
.
.
بقت انت قذافى

أشهر أقوال القذافى:_
1- للمرأة حق الترشح سواء كانت ذكر أو أنثى !!
2- ايها الشعب .. لولا الكهرباء لجلسنا نشاهد التلفاز في الظلام !!
3- أنا لست ديكتاتورا لأغلق الفيس بوك .. لكني سأعتقل من يدخل عليه !!
4- تظاهروا كما تشاؤن ولكن لا تخرجوا إلى الشوارع والميادين !!
5- من قتل نفس بريئة كأنما قتل البشرية كلها

6- تركنا السلطة للشعب الليبي منذ 1977 وتخلينا عن كل المناصب ... ......

القذافى يدخل موسوعة جينيس كصاحب اطـــــــــــــــــــــــــول خطاب رئاسي


بالنسبة لخطاب امبارح


انا عايز اعرف بقى هوه ده خطاب رئيس ولا
1- اعلان شمسيه
2- اعلان توك توك
3- ولا بيهزر مع الشعب
4- شارب بانجو و حشيش
......5- كل ما سبق

من خطاب القذافى >>>> انا هزمت امريكا و بريطانيا و فرنسا و ايطاليا
world all stars مثلا






وف النهاية
انا ميـــــــــــــــــن
http://as7apcool.com/vb/picture.php?albumid=920&pictureid=21697

اسامة22
23-02-2011, 01:21 AM
هههههههههههههههههههههه
خلود انتي فظييييييييييييييييعه انتي جايبها راجل نكتة بجد
في حاجة في دماغ القذافي دا
الله ينور عليكي ياخلود ضحكتيني بجد

خلود
23-02-2011, 01:32 AM
ما اعمله ايه بس يااسامه

ده خلاص جننا يااخى

ده بجد تحفه
بيقول كمان على شعبه كلاب

ههههههههههه

ابو اسامه
23-02-2011, 02:18 AM
القذافى ده راجل عنده جزء فى دماغه مش شغال .. راجل خلل .. عمرك شوفتى رئيس يلغى التعليم الابتدائى .. بيقول للناس ده بيكلف الدوله كتير كل واحد يعلم ابنه فى بيته وياجى يدخل اولى اعدادى على طول .. الناس قالوا احنا جهله هنعلم اولادنا ازاى .. قالهم يعنى نخليه وخلاص .. قالوا ايوه خليه .. بس .. ده عنده بلهاريسيا فى دماغه أصلا .. شكرا سيدتى على طرحك ...

اللورد
24-02-2011, 05:51 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
معقول ده رئيس فى القرن الواحد والعشرين والله انا ملاقى كلام اوصفه بيه فعلا معكى حق كلمة غبى بقت قذافى انا هستعير كلمة بلوة من ابو اسامة واقوله بس ده مش بلوة 600000000000000000000000000
بلوة

اللورد
24-02-2011, 06:08 AM
ينهار اسود ينهار اسود ينهار اسود انا مكنتش قرات الموضوع كله فعلا فى الخطاب فال كدة ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يس حلو من حق المراة الترشح سوا كانت ذكرا او انثى
كويس اضاف نوع جديد للنساء هو الذكر بس محدش سئاله هو النوع الجديد من النساء بيتباع فين علشان لو الواحد ازنك ومالقيش ستات يدور على النوع ده ماهوبديل بقى
يلهوى على العته اهو ده الوقت انا عرفت سبب انى احنا بيتقال علينا متخلفين ليه حسبيى الله ونعمى الوكيل فيك ياقذافى

خلود
25-02-2011, 03:19 PM
هههههههههههههه

اشكركم على تواجدكم الجميل وميصحش كده تتريقوا على معمر القذافى ده حتى طيب واليف خالص

ههههههههههه