المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : -- يا جماعة شبشب حمامي اتسرق ...... :D



RSS
22-02-2011, 08:58 AM
شبشب حمامي اتسرق ..

...ومسحت دموعى بمنديل ورق ..

وكنت خايف و كلى قلق ..
......
وهقولها تانى على التوالى ..

ومش انا اللى شبشبى ينسرق ..

وقلبى عليه ينحرق ..

شبشبى كان ماركة البطريق ..

وكنت بمشى بيه فى اى طريق ..

وطارى هاخده بايديا ..

علشان شبشبى غالى عليا ..

بالسلاح هاخد طارى ..

حتى لو كان من جارى


:11ap: