المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : -- ♣ ♠لبان؟؟؟؟..اه لبان...فيها ايه يعني؟♣ ♠



RSS
22-02-2011, 08:58 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهღ

http://i240.photobucket.com/albums/ff40/tina88888888/12051/0655.gif

حبايب هارتي ازيكم؟؟؟ღ

عامليييين ايه؟؟؟

بحبكم موووووت
بصوا بقة الخلاصة
موضوعي النهاردة غريب شوية
لا مش اوي يعني

موضوعي عن اللبان


اه اللبان!

:biggrin23:

ما علينا
http://i240.photobucket.com/albums/ff40/tina88888888/12051/0657.gif


بصوا بقةღ

انا عايزة كل واحدة تخش تقول ايه هو اكتر نوع لبان بتحبه؟؟؟؟؟؟؟
ولو تقدري تجيبي صورته يبقة تماااااام

متستغربوش
اهي فكرة جديدة والسلام
يلا مستنياكم

في امان الله يا حبايب هارتيღ