RSS
21-02-2011, 01:40 PM
كلمات اغنيه تامر عاشور - سألو الشهيد ( لشهداء 25 يناير)
http://img809.imageshack.us/img809/6517/91000440.jpg
سألو الشهيد نفسك فى ايه وايه توصينا احنا بيه
قال خلى بالكوا من البلدى واوعوا تنسوا انا مت ليه
سألو الشهيد نفسك فى ايه وايه توصينا احنا بيه
قال خلى بالكوا من البلدى واوعو تنسوا انا مت ليه
ومعاكوا يامصريين
شايلين حلم التغيير
وتحية لسينا سويس ولقبلى وبحرى وللتحرير
مع بعض مسيحى ومسلم
هنجيب حق الملايين
ماهو صعب ان الغلبان يتهان
واصحابنا تنام فى حرير
ومعاكو يامصريين
شايلين حلم التغيير
وتحية لسينا سويس ولقبلى وبحرى وللتحرير
مع بعض مسيحى ومسلم
هنجيب حق الملايين
ماهو صعب ان الغلبان يتهان واصحابنا تنام فى حرير
سألو الشهيد نفسك فى ايه وايه توصينا احنا بيه
قال خلى بالكوا من البلدى واوعوا تنسوا انا مت ليه
:bye:
http://img809.imageshack.us/img809/6517/91000440.jpg
سألو الشهيد نفسك فى ايه وايه توصينا احنا بيه
قال خلى بالكوا من البلدى واوعوا تنسوا انا مت ليه
سألو الشهيد نفسك فى ايه وايه توصينا احنا بيه
قال خلى بالكوا من البلدى واوعو تنسوا انا مت ليه
ومعاكوا يامصريين
شايلين حلم التغيير
وتحية لسينا سويس ولقبلى وبحرى وللتحرير
مع بعض مسيحى ومسلم
هنجيب حق الملايين
ماهو صعب ان الغلبان يتهان
واصحابنا تنام فى حرير
ومعاكو يامصريين
شايلين حلم التغيير
وتحية لسينا سويس ولقبلى وبحرى وللتحرير
مع بعض مسيحى ومسلم
هنجيب حق الملايين
ماهو صعب ان الغلبان يتهان واصحابنا تنام فى حرير
سألو الشهيد نفسك فى ايه وايه توصينا احنا بيه
قال خلى بالكوا من البلدى واوعوا تنسوا انا مت ليه
:bye: