المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : وائل غنيم: مبروك لمصر.. مبارك بره القصر



خلود
11-02-2011, 11:53 PM
(http://profile.live.com/badge?url=http%3a%2f%2fwww.masrawy.com%2fNews%2fEg ypt%2fPolitics%2f2011%2ffebruary%2f11%2fwael_ghoni em_mobark.aspx&title=%d9%88%d8%a7%d8%a6%d9%84+%d8%ba%d9%86%d9%8a% d9%85%3a+%d9%85%d8%a8%d8%b1%d9%88%d9%83+%d9%84%d9% 85%d8%b5%d8%b1..+%d9%85%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%83+%d 8%a8%d8%b1%d9%87+%d8%a7%d9%84%d9%82%d8%b5%d8%b1&de************************ion=%D9%82%D8%A7%D9%84%2 0%D8%A7%D9%84%D9%86%D8%A7%D8%B4%D8%B7%20%D9%88%D8% A7%D8%A6%D9%84%20%D8%BA%D9%86%D9%8A%D9%85%D8%8C%20 %D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%20%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B 1%D8%A7%D8%B1%D8%A9%20%D8%A7%D9%84%D8%A3%D9%88%D9% 84%D9%89%20%D9%84%D8%AB%D9%88%D8%B1%D8%A9%2025%20% D9%8A%D9%86%D8%A7%D9%8A%D8%B1%D8%8C)

http://www.vb.6ocity.net/imgcache/16770.imgcache.jpg



وائل غنيم




قال الناشط وائل غنيم، صاحب الشرارة الأولى لثورة 25 يناير، ''مبروك لمصر.. مبارك بره القصر''، مطالباً كافة المصريين بالنزول للشوارع والميادين للإحتفال برحيل مبارك.
وأكد غنيم أنه سينزل للاحتفال وسط الشعب المصري بشارع جامعة الدول العربية بالمهندسين، مكرراً أسفه لأسر شهداء تظاهرات الغضب، مشدداً ان هؤلاء الشهداء هم من حرروا مصر.
واضاف "مبارك رحل والشعب المصري حر، والجميع أبطال وحمد لله على السلامة يا مصر، مشيراً إلى أن الأمر كان بمثابة "ولادة متعثرة".

اميرة حبى انا
12-02-2011, 12:10 AM
اولا وائل غنيم مش صاحب الشرارة الاولى لان لما عمرو اديب استضاف الشباب وقالهم مين صاحب الفكرة
قالوله منعرفش لقيناها مكتوبة فى الفيس بوك
وزيهم وائل ده لما شافها كتبها فى صفحته ونشرها
ثم مين وائل غنيم ده عشان يطلع يهنى المصريين ويتكلم باسمهم فى القنوات الاخبارية
حد مهم يعنى حضرته؟؟؟؟؟

lionking
12-02-2011, 09:03 PM
مبرووووووووووووك لمصر

الف مبروك لمصر الحرية وفعلا حمد الله ع السلامة ولادة صعبة جداااا

مبروك لمصر

باى باى مبارك