المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تمر باللبن



نور
08-01-2009, 06:37 PM
تمر باللبن




http://www.moheet.com/image/31/225-300/315711.jpg



المقادير :
-2/1 كوب تمر أو رطب .
-1 كوب ماء دافئ .
-3 ملاعق طعام حليب بودرة .
-1 ملعقة سكر صغيرة .
الطريقة :
1-أنزعي النوى من التمر .
2-ضعي الماء والحليب والسكر معاً وامزجيهم جيداً .
3-اغسلي التمر ثم قطعيه قطعاً صغيرة .
4-امزجي الحليب والتمر ثم ضعيه في الثلاجة لمدة نصف ساعة .
قدميه بارداً .

محمود عبد الله
09-01-2009, 05:30 PM
منتدى مدينة 6 أكتوبر > أقسام اسريه > أطباقنا الشهيه
تمر باللبن
مرحبا بك يا محمود عبد الله.
آخر زيارة لك: 01-09-2009 الساعة 11:24 Am
الرسائل الخاصة: غير مقروء 0, من 7 رسالة.

لوحة التحكم تعليمات قائمة الأعضاء التقويم المشاركات الجديدة البحث خيارات سريعة تسجيل الخروج



البحث في المنتدى


عرض المواضيع عرض المشاركات
بحث بالكلمة الدليلية
البحث المتقدم

خيارات سريعة
مشاركات اليوم
اجعل كافة الأقسام مقروءة
فتح نافذة قائمة الإتصالات
الاتصالات
الاتصال والأصدقاء
المجموعات الإجتماعية
الألبومات والصور
لوحة تحكم العضو
تعديل التوقيع
تعديل بياناتي
تعديل الخيارات
خيارات متنوعة
الرسائل الخاصة
اشتراك المواضيع
الملف الشخصي
المتواجدون الآن

الذهاب إلى الصفحة...



أدوات الموضوع إبحث في الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع

01-08-2009, 05:37 Pm رقم المشاركة : 1

مشرف












تمر باللبن

--------------------------------------------------------------------------------










.


1-أنزعي النوى من التمر .
مكنتش هعرفها لوحدى كنت هاكلو بنواه

3-اغسلي التمر .
بردو كان ممكن اكلو بطينو


قدميه بارداً
بجد بجد بجد التمر باللبن يتقدم ساخن و منغير سكر كفاية حلاوة التمر

و متشكريين عشان انا بعشق التمر باللبن

محمود عبد الله
09-01-2009, 05:31 PM
1-أنزعي النوى من التمر .
مكنتش هعرفها لوحدى كنت هاكلو بنواه

3-اغسلي التمر .
بردو كان ممكن اكلو بطينو


قدميه بارداً
بجد بجد بجد التمر باللبن يتقدم ساخن و منغير سكر كفاية حلاوة التمر

و متشكريين عشان انا بعشق التمر باللبن

محمود عبد الله
09-01-2009, 05:32 PM
لامؤاخزة اصل الجهاز بيهييس

اميرة حبى انا
09-01-2009, 10:44 PM
ايه ده كل ده
دى كوباية تمر
اومال لو قالتك ديك رومى كنت عملت فينا ايه

محمود عبد الله
10-01-2009, 12:44 AM
كنت نطيت فى الشاشة علاطووول
هوا فيه زى الرومى
بالمناسبة انا مرة جبت ديك رومى و اشتريت حلة كبيرة مخصوص عشانه
و سلقته و باظ
طلع طعمه زى الفراخ بالظبط
الكلام ده من 5 سنين و من ساعتها وانا بدى العيش لخبازه

محمود التهامي
10-01-2009, 02:10 AM
محمود اقتبس المنتدى كله في الرد

ههههههههههههههههههههههههههه

محمود التهامي
10-01-2009, 02:10 AM
الغريبة بقا اني لما روحت ولا لاقيت تمر ولا لاقيت لبن

ههههههههههههههههههه

محمود التهامي
10-01-2009, 02:11 AM
شكلي هقوم اعمله انا عشان جوعت وعايز حاجه حلوة



محمود متعرفش حد بيوصل تمر دليفري


ههههههههههههههههههههههههههههه

محمود عبد الله
10-01-2009, 02:13 AM
و الله انا بدور على نمرة السوبر ماركت
بس انا عايز لانشن
معندكوش لانشن فى الثلاجة
بس يكون حلوانى عشان بقرف

محمود التهامي
10-01-2009, 02:34 AM
انا في الحي السادس يا عم

حلواني دا مبيجيش هنا

هنا البتاع ابو تسعه جنيه دا اللي بيقولو عليه بيفي

هو حاجه ملنة كدا وفيها زي ما يكون نشا

جبته مرة للقطة

صعبت عليا والله

عموما عليك بخير زمان

16103 تقريبا انت وحظك بقا

هههههههههههههههه

محمود عبد الله
10-01-2009, 02:38 AM
يا عم انا فى الاجازة
يعنى سيبت الصومعة بتاعة اكتوبر
انا دلوقتى فى الصومعة بتاعة القاهرة (حدائق القبة )
و للئسف كشك عم عبده قافل
بس انا راجع يوم 20 انشاء الله و متشكرييين اهتمامك

محمود التهامي
10-01-2009, 02:45 AM
حدايق القبة تبقا في النطاق الجغرافي لقارة أسيا مش كدا

ههههههههههههههههههه

بص يا سيدي

انت اتصل بــ 111

واطلب منهم اللانشون اللي انت عايزه

لو بعتوه كويس وكان بها

مبعتهوش

اتصل بيهم تاني واطلبه تاني

وافضل كدا وراهم لحد ما يزهقو ويبعتوه

لو مبعتوهوش بقا

اتصل بــ 111 تاني برضه واسأل على نمرة اي سوبر ماركت دول بقا هيبعتوه

لو مبعتووش برضه تبقا تنام بقا او تشوفلك حاجه تاني تاكلها

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شرين
16-02-2009, 01:52 PM
على فكرة انا لسة شاربة تمر بلبن هو دة فطارى بجد مش هزار وطعمة جميل

محمود التهامي
16-02-2009, 02:36 PM
بس خدي بالك يا شرين عشان بيتخن قوي

بس لو هتعمليلي معاكي يبقا حلو قوي ومش بيتخن

هههههههههههههههههههههههههههه