تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : الروبوت الذي ادهش الجميع



إبراهيم البشبيشي
05-07-2009, 01:49 PM
على الرابط ده الروبوت الذي ادهش الجميع:storm_9401257127043

http://www.bbc.co.uk/arabic/multimedia/2009/06/090625_****************ing2_robot.shtml

fagrmasr01
13-07-2009, 02:23 PM
مكتوب انه بيعمل الأكل ويميز بين الأطعمة





ولسه

لسه الى يعيش ياما بشوف

عملوا اجهزة تغسل لنا وتكنس لنا وتطبخ لنا

مش فاضل غير يعملوا لنا اجهزة تاكل بدالنا

تسلم ايدك يا ابراهيم

اميرة حبى انا
14-07-2009, 11:55 AM
هو بكام ده لو سمحت ياعمو

خلود
14-07-2009, 12:35 PM
لو سمحت ياحاج ابراهيم افندى عايزه واحد او اتنين ضرورى

عارف انت اختك بقى موظفه ومستعجله دايما

وبسرعه لو سمحت

الباشا تلميذ
17-07-2009, 01:37 AM
سبحان الله
علم الانسان مالم يعلم
وفوق كل ذى علم عليم