المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الساده المسءولين عن مشروع ابنى بيتك المنطقه السادسه اكتوبر

tolbasaid
28-06-2009, 10:51 PM
انا كتبت تحت عنوان مسئول ابنى بيتك وبالتحديد يوم 21 مارس وقلت

ابعث برسلتى هذه الى المسؤلين عن مشروع ابنى بيتك بمدينه اكتوبر وبالتحديد المنطقه السادسه التى تقع بعد السكه الحديد واحذر من وقوع اى كوارث فى الايام القادمه اولا يوجد مطلع ترابى لايصلح لدخول السيارات الخاصه لاصحاب قطع الاراضى حيث انه طريق واحد وهو عباره عن مطلع شاهق الارتفاع ( افقى) لا يظهر امام قائد السياره من القادم من الجهه الاخرى فضلا عن شريط السكه الحديد (القضبان ) المرتفعه من مستوى الارض وهذا للتنبيه وعمل اللازم فى اسرع وقت جزاكم الله كل خير وشكرا واليو بقول للمسئولين روحو شوفو ايه اللى حصل اليوم على المطلع الترابى ومازال اثار الكارثه موجود على المطلع ولولا تدخل العنايه الالاهيه ولما الناس راحت تبلغ جهاز اكتوبر بالكارثه كان ردهم رحو بلغو شركه ايجيكو وفى الشركه قالو رحو للجهاز هما المسؤلين ايه رئيكم نروح لمين ايها الساده المسئولين عن المنطقه السادسه باكتوبر

mohamed salama
28-06-2009, 11:37 PM
كانوا بيقول انى المرحلة السابعة فى 6 اكتوبر فى ابنى بيتك فى شهر سبعة نرجو الافادة بالرد

adham62
29-06-2009, 10:55 AM
المفروض طبقا لما نشر فى الصحف وماقيل فى الفضائيات ان المرحله السابعه وهى الاخيره فى شهر يوليو 2009
ايه الموضوع لا حس ولا خبر ولا اى مؤشرات عن تلك المرحله
افيدونا ولا تتركونا نضرب اخماس فى اسداس
بس انا شايف مازال جهاز 6 اكتوبر يقوم بتسليم المستحقين فى المرحله السادسه وسوف يستمر تسليم تلك المرحله حتى 13/8/2009
معنى كده انا المرحله السابعه والاخير ه هتكون فى شهر سبتمبر 2009
هذا هو استنتاجى والله اعلم
اللى عنده اى خبر عن ميعاد نزول اسما المرحله دى يكلمنا وههو كله بثوابه