المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : انتـــــــى بس



ابو اسامه
31-12-2010, 11:05 PM
دنيتى جنتى كل حاجه حلوه عندى
انتى بس عمرى كله نوره ظله والحياه من غيرك انتى مستحيل
حضنك الدافى الجميل يحكى كل الذكريات
يحكى عنى وعن تاريخى قبلك انتى العمر فات
ولا ايدك لما تلمس ايدى تصرخ ممنوع السكات
قبلك انتى عمرى ضايع كنت تايه
كنت آخر حاجه افكر فيها أحب
مستحيل أنى أميل ولا قلبى يكون ذليل
ولا قلبى يكون عليل ولا حد يحكمه
لما شفتك عرفت ان الحب يصنع معجزات بيغير الدنيا بيحسب الثانيه لما بتمر بسكات انتى نورتى الحياه انتى بس انتى بس
مع تحيات / ابو اسامه

اميرة حبى انا
01-01-2011, 01:31 AM
كلمات رائعة وكاتبها شخص اروع سلمت لنا وسلمت ابداعاتك

خلود
01-01-2011, 01:31 AM
جميله اوى وسهله اوى

كل يوم يزداد اعجابنا بكلماتك ابو اسامه

شكرا لاجمل كلمات نورت منتدانا

ابو اسامه
01-01-2011, 02:39 AM
سيدتى : أميرة المنتدى ( المديرة العامة ) ... سيدتى ريحانة المنتدى ( استاذه خلود )
سلمت يداكم على ما سطرتم لنا من الثناء الجميل .. وهنيئا لهذا المنتدى بكم ..
والله انكم أصحاب فضل علينا ... شكرا لكم ودمتم متألقين ...

الرومنسى
03-01-2011, 04:34 PM
تعالى هنا بقى
عمال تكتب لمين وانا مش دارى
شكلك كدة عاوز قعدة
لك تحياتى على جمال كتاباتك

ابو اسامه
03-01-2011, 11:57 PM
حبيبى محمد : مش مهم لمين الكلام ... المهم انه عجبك ..
شكرا لمرورك على كلماتى ...