المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الكل يدخل وياخد اللى نفسه فيه



قمر
18-06-2009, 07:07 PM
http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24732.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24732.gif)



http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24733.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24733.gif)



http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24734.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24734.gif)


http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24735.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24735.gif)




http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24736.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24736.gif)


http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24727.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24727.gif)

http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24728.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24728.gif)



http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24720.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24720.gif)



http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24721.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24721.gif)



http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24722.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24722.gif)

http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24723.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24723.gif)

رحاب محسن
18-06-2009, 07:14 PM
شكرا يا قمر على العزومة الحلوة دى

قمر
18-06-2009, 07:35 PM
لاشكر على واجب
بس لوعايزة واحدة معينة قولى لى

قمر
19-06-2009, 10:06 PM
ايه محدش عايز حاجة تانى انا تحت الخدمة

منار
20-06-2009, 10:40 AM
الاختيار صعب بس انا بدي كعكة الشكلاطة لو سمحتي

DMR
20-06-2009, 12:26 PM
لو سمحتي يا قمر ابعتيلي دي



http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24722.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24722.gif)


و شكرا على العزومة

قمر
20-06-2009, 02:33 PM
منار
اتفضلى ياحبيبتى
http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24732.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24732.gif)

قمر
20-06-2009, 02:34 PM
دى دى اتفضليها متغلاش عليكى

DMR
20-06-2009, 03:08 PM
شكرا لكي يا قمر

قمر
20-06-2009, 03:15 PM
لاشكر على واجب

منار
20-06-2009, 04:00 PM
انا عارفة ان الكعكة لذيذة لانها من اختيارك انتي متشكرة

قمر
20-06-2009, 04:16 PM
شكرا منار فى ثقتك فى وفى اختيارى

دعاء الكروان
20-06-2009, 04:27 PM
قمر حبيبتى انا هاخد ديه
http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24728.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24728.gif)

قمر
20-06-2009, 06:09 PM
اتفضليها يا ابلة دعاء متغلاش عليكى

خلود
20-06-2009, 07:56 PM
http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24722.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24722.gif)




قمر انا عايزه دى ضرورى
ومعاها لترين برتقال لو سمحتى


وشكرا ياقمر ياحبيبتى

من فضلك متتأخريش على

قمر
30-06-2009, 05:36 PM
معلش بقة ياخلود اتاخرت شوى بس متزعليش اتفضلها
هو لازم لترين مينفعش كوبايتين
لو ينفع اتفضلى



http://www.waraqat.net/2008/05/orang.jpg




http://www.waraqat.net/2008/05/orang.jpg

اميرة حبى انا
02-07-2009, 08:48 PM
http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24735.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24735.gif)
قمممممررررررررررررررر
انا عايزة دىىىى

قمر
02-07-2009, 09:47 PM
اتفضليها يا اميرة متغلاش عليكى
بما انى عارفة انك بتعزى الشيكولاتة خدى ديه من عندى
http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24720.gif (http://www.alhsa.com/forum/imgcache2/24720.gif)