المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تحجر الدمع بعيونى



يسرى السيد
19-12-2010, 04:11 AM
سكن الدمع بعيونى



بين خدودى وجفونى



وان القلب مني لوعة



رغبة ان يبوح بالسر المصون



عن لوعتى بحبها وشجونى



عن محبوبة بجمالها كالقمر



يضئ ليلى اذا ابتسم الثغر



بل رؤية محياها يخطف النظر



ويغار منها الليل



اذا شققنا ستره بالسهر



وبغنائها اللذى كترانيم السحر
بصوت كالنسيم كرزاز المطر
عندما يداعب صيفا وجوه البشر



كقيثاره من الخيال الحب لها وتر



تعزف لحن هيام يتراقص له الريح



يتبختر له الشجر



الان صمت الريح سكن الشجر



انقطع الوتر



صمت لحنك العذب



اسكتك القدر



رحلت نور القمر



اترحلين الان



اتتركينى للاحزان



تقاسمنا الحب والحنان



لما لانتقاسم الاكفان



اليس لى بكفنك مكان



اترحلين الان



تتركينى لالمى وشجونى



ابكيك حتى



تحجر الدمع بعيونى



بالله اجيبونى



بالله اخبرونى



ايسيل دمعى



ايكسر سكوني



ااحيا حاضرى



ام بذكرياتى كفنونى



سابكي وان



تحجر الدمع بعيونى
لمسابقة الجديدة ديسمبر 2010
الفجر الساطع
لنرتقى

ahmedabdelziem
20-12-2010, 05:17 AM
اترحلين الان
اتتركينى للاحزان
تقاسمنا الحب (http://www.vb.6ocity.net/showthread.php?t=33501)والحنان
لما لانتقاسم الاكفان
اليس لى بكفنك مكان

ايه ياباشا الكلام الرائع ده
والله مش مجامله
كلمات ممتازه
من شاعر حساس
تسلم ايدك

يسرى السيد
20-12-2010, 06:25 PM
اخى الحبيب احمد
كلامك جميل اكيد زى اخلاقك
تسلم يا ابوحميد ياغالى

لمسابقة الجديدة ديسمبر 2010
الفجر الساطع
لنرتقى

خلود
22-12-2010, 12:34 AM
بالله اجيبونى



بالله اخبرونى



ايسيل دمعى



ايكسر سكوني



ااحيا حاضرى



ام بذكرياتى كفنونى



سابكي وان


تحجر الدمع (http://www.vb.6ocity.net/showthread.php?t=33501) بعيونى

حزينه اوى يايسرى
بس رائعه جدا
اشكرك على ابداعاتك

ابو اسامه
22-12-2010, 12:41 AM
سيدى : استاذ يسرى
كلماتك قوية .. وتعبيرك أقوى
رغم الحزن بها لكنها معبرة
شكرا لأبداعك .. وسلمت يداك
تقبل مرورى من بين حروفك ..
ابو اسامه
فريق الفجر الساطع
لنرتقى

يسرى السيد
22-12-2010, 12:56 AM
خلود
دائما تنتقينن من الكلمات
ماقل وعبر
الاحزان اما ان تقتل او تصنع الانسان
سلمت لمرورك

لمسابقة الجديدة ديسمبر 2010
الفجر الساطع
لنرتقى

الرومنسى
22-12-2010, 12:59 AM
امتياز مع مرتبطة الشرف الاولى
تحياتى لك

يسرى السيد
22-12-2010, 01:01 AM
اخى وحبيبى المحترم جداااااااااااااا
ابو اسامه
مرورك بين الكلمات
بدل حزنها لابتسامات
وتقبلى مرورك امر
ينفذ بكل الاوقات
شرفتنى بمرورك

لمسابقة الجديدة ديسمبر 2010
الفجر الساطع
لنرتقى

يسرى السيد
22-12-2010, 01:10 AM
صديقى الرومنسى
شهاده والله اعتز بها
واجمل مافيها انها من انسان اعتز به جدا

لمسابقة الجديدة ديسمبر 2010
الفجر الساطع
لنرتقى

زيزى
28-12-2010, 02:37 AM
جميييييييييييله
اشكرك على الكلمات