تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : اخطر مطار فى العالم



يسرى السيد
18-12-2010, 11:07 PM
اخطر مطار فى العالم



وهو مطار الاميرة جوليانا
ويقع فى جزيرة سانت مارتن على الكاريبى








الخطير فى المطار ان عند هبوط الطائرةبتكون قريبة جدا من السائحين الموجودين على الشاطئ





(http://groups.google.com.sa/group/mmuzcom/)



بالرغم انها حاجة مرعبة لكن هى مصدر جذب سياحى هناك








وهذى مجموعة صور للطائرات اثناء الهبوط








http://www.vb.6ocity.net/imgcache/12483.imgcache.jpg (http://www.mmuz.com/header_************************.htm)











http://www.vb.6ocity.net/imgcache/12484.imgcache.jpg (http://www.mmuz.com/header_************************.htm)


(http://groups.google.com.sa/group/mmuzcom/)

http://www.vb.6ocity.net/imgcache/12485.imgcache.jpg (http://www.mmuz.com/header_************************.htm)









(http://groups.google.com.sa/group/mmuzcom/)



http://www.vb.6ocity.net/imgcache/12486.imgcache.jpg (http://www.mmuz.com/header_************************.htm)









(http://groups.google.com.sa/group/mmuzcom/)



http://www.vb.6ocity.net/imgcache/12487.imgcache.jpg (http://www.mmuz.com/header_************************.htm)









(http://groups.google.com.sa/group/mmuzcom/)



http://www.vb.6ocity.net/imgcache/12488.imgcache.jpg (http://www.mmuz.com/header_************************.htm)









(http://groups.google.com.sa/group/mmuzcom/)



http://www.vb.6ocity.net/imgcache/12489.imgcache.jpg (http://www.mmuz.com/header_************************.htm)









(http://groups.google.com/group/Habayeb_Syria?hl=ar)



http://www.vb.6ocity.net/imgcache/12490.imgcache.jpg (http://www.mmuz.com/header_************************.htm)












http://www.vb.6ocity.net/imgcache/12491.imgcache.jpg (http://www.mmuz.com/header_************************.htm)












http://www.vb.6ocity.net/imgcache/12492.imgcache.jpg (http://www.mmuz.com/header_************************.htm)



__________________

ا

لمسابقة الجديدة ديسمبر 2010
الفجر الساطع
لنرتقى

وردة الايمان
19-12-2010, 10:20 PM
جميل بجد

دى ممكن تكون سبب فى جذب سياحى

منظر الطائرات جميل وخصوصا لما يكون قريب اوى كده

شكرا على الموضوع والصور

يسرى السيد
19-12-2010, 10:34 PM
اوافقك الراى
لكن صوت الطائره من المسافات القريبه مزعج جدا جدا
اشكرك للمرور

لمسابقة الجديدة ديسمبر 2010
الفجر الساطع
لنرتقى

ahmedabdelziem
20-12-2010, 03:12 AM
تسلم ايدك استاذ يسرى
واكيد السائحون دول
من صوت الطايرات بيحسو
انهم بيتفرجو على فيلم رعب

stylooo
20-12-2010, 07:44 PM
طبعا جميل جدا
و للناس فيما تهوى ......عجائب !!!!!!!!!!
تسلم الايااااااااااااااااااااااادى
موضوع شائق