المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ثمن عنادك



fagrmasr01
16-12-2010, 03:56 PM
ايه معنى الحب عَندك
مخدتش منك الا عِندك

مش هانسى يوم واقولك حبيبى
و لا هاجى جنبك وازيد لهيبى
لما ابعد كنت بتشتاق لحنانى
دلوقتى أرفض تكون طبيبى

حيرتنى فعلاً وياك وتعبتنى جداً فى هواك
فى كل لحظة .. كنت اتمنى .. أكون وياك
لكن بعنادك .. بطلب من ربى انى أنساك

وان قلبى ف يوم يسلاك
حتى ولو روحى وياك
ولو قلبى بيتمنى رضاك
مش هرجع تانى أتمناك

قادر يشفينى من حبك
وانسى عذاب الصد وهجرك
وانسى خضوعى لقلبك خالص
وانسى معاه عذاباتى ف غدرك

علمتى عينى دمعتى
وحرقتى قلبى بلوعتى
وبتطفى كل آمال أيامى
وبالغدر طفيتى شمعتى


يالى كنت عشانك انت * * جوه فى قلبى باقيد شموعى
خلاص ظهرتلى الحقائق ** كان فرحك تشوفى دموعى
ولو فى قربك ماء حياتى** مش حاتشوفى يوم رجوعى
مسحتك خالص من قلبى **وباحلف انى رفضت خضوعى

مش هاكتب عنك أشعار
ولا ع الحب ولا ع النار
يكفيكى الى كتبته عليكى
كفاية خلاص نزل الستار

stylooo
16-12-2010, 05:30 PM
وان قلبى ف يوم يسلاك
حتى ولو روحى وياك
ولو قلبى بيتمنى رضاك
مش هرجع تانى أتمناك

********************
***************

روعة
جعلت من وجدانك مربى لك
فهنيئا
لك ما سجلت
خالص الدعوات بالتوفيق
و ع فكرة مملوءة تصوير غاية ف الابداع
لا حرمنا الله إبداعاتك
دمت لنا بخير

fagrmasr01
16-12-2010, 06:38 PM
ستايلو الرائعة
أسعدنى جدا مرورك وتقييمك لكلماتى
تقييمك لكلماتى هو بمثابة شهادة تقدير اعتز والله بها
الف شكر يا ستايلو
ربنا عز وجل يجازيكى عنى كل خير ويكرمك
اللهم آمين

nouran_111
16-12-2010, 08:23 PM
يالى كنت عشانك انت * * جوه فى قلبى باقيد شموعى
خلاص ظهرتلى الحقائق ** كان فرحك تشوفى دموعى
ولو فى قربك ماء حياتى** مش حاتشوفى يوم رجوعى
مسحتك خالص من قلبى **وباحلف انى رفضت خضوعى

حقيقي محبوبتك دفعت تمن غالى قوى
جميلة جــــــــــــــدا............. جدا....... جــــــــــــــــدا

الرومنسى
19-12-2010, 04:10 PM
ايه معنى الحب عَندك
مخدتش منك الا عِندك

مش هانسى يوم واقولك حبيبى
و لا هاجى جنبك وازيد لهيبى
لما ابعد كنت بتشتاق لحنانى
دلوقتى أرفض تكون طبيبى

حيرتنى فعلاً وياك وتعبتنى جداً فى هواك
فى كل لحظة .. كنت اتمنى .. أكون وياك
لكن بعنادك .. بطلب من ربى انى أنساك

وان قلبى ف يوم يسلاك
حتى ولو روحى وياك
ولو قلبى بيتمنى رضاك
مش هرجع تانى أتمناك

قادر يشفينى من حبك
وانسى عذاب الصد وهجرك
وانسى خضوعى لقلبك خالص
وانسى معاه عذاباتى ف غدرك

علمتى عينى دمعتى
وحرقتى قلبى بلوعتى
وبتطفى كل آمال أيامى
وبالغدر طفيتى شمعتى


يالى كنت عشانك انت * * جوه فى قلبى باقيد شموعى
خلاص ظهرتلى الحقائق ** كان فرحك تشوفى دموعى
ولو فى قربك ماء حياتى** مش حاتشوفى يوم رجوعى
مسحتك خالص من قلبى **وباحلف انى رفضت خضوعى

مش هاكتب عنك أشعار
ولا ع الحب ولا ع النار
يكفيكى الى كتبته عليكى
كفاية خلاص نزل الستار

لك منى مليون تحية
اخى العزيز

fagrmasr01
19-12-2010, 04:31 PM
يالى كنت عشانك انت * * جوه فى قلبى باقيد شموعى
خلاص ظهرتلى الحقائق ** كان فرحك تشوفى دموعى
ولو فى قربك ماء حياتى** مش حاتشوفى يوم رجوعى
مسحتك خالص من قلبى **وباحلف انى رفضت خضوعى

حقيقي محبوبتك دفعت تمن غالى قوى
جميلة جــــــــــــــدا............. جدا....... جــــــــــــــــدا

الف الف الف شكر يا نوران على مرورك الجميل وعلى تقديرك الكريم
فعلا أسعدنى جدا مرورك وتعبيقك الجميل اوى
ربنا يخليكى ويسعدك

fagrmasr01
19-12-2010, 04:32 PM
لك منى مليون تحية
اخى العزيز


ولك منى كل الشكر والتقدير يا شاعرنا الرومنسى الجميل

ahmedabdelziem
22-12-2010, 01:52 AM
قادر (http://www.vb.6ocity.net/showthread.php?t=32185)يشفينى من حبك
وانسى عذاب (http://www.vb.6ocity.net/showthread.php?t=32185)الصد وهجرك
وانسى خضوعى لقلبك خالص
وانسى معاه عذاباتى ف غدرك


كلماتك رائعه ابى جمال
رد رائع من الحبيب على غدر حبيبه
وبدون تجريح فيه
تسلم الايادى الغاليه

fagrmasr01
22-12-2010, 12:15 PM
انا احببتها .. فهى تستحق
ولا يجوز التجريح فيمن أحببت
تلك شيم الكرام
الف شكر يا احمد على مرورك الجميل وإيقاظ الذكريات