المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تخيل انك مدرس فى الفصل ده



خلود
31-05-2009, 07:40 PM
تخيل انك مدرس في هذا الفصل
http://www.7rkt.at/uploader/uploads/f067b27668.jpg (http://www.jeddahbikers.com/)

fagrmasr01
31-05-2009, 08:33 PM
يالطيف اللطف يارب
دا مش فصل
دا مدرسة على بعضها

رحاب محسن
31-05-2009, 09:36 PM
هيعتزل المهنة
شكرا خلود

مارو
31-05-2009, 09:58 PM
دا مش ممكن يكون فصل
دا ماتش كورة ودول المتفرجين
أكيد هاكون متضايق جداً
ولكن لازم أعطيهم حصة علشان المرتب
ولكن الفائدة كبيرة وهي الدروس الخصوصية هتكون على ودنه
والساعة بمائة جنيه والحسابة بتحسب

DMR
31-05-2009, 11:03 PM
دول اكيد مش في فصل و لو كنت في الفصل هقدم معاش مبكر

lionking
01-06-2009, 12:19 AM
ايه ده ايه ده

ده فصل بجد !!!!!!!!

:1 (18): :1 (18): :1 (18): :1 (18): :1 (18):
:1 (18):

لو انا فى مكان زى ده اكيد مؤكد هتجنن والاكيد انى هسيبلهم الفصل واجرى

خلود
06-06-2009, 06:31 PM
ايه ياجماعه مالكم بس


الاطفال احباب الله مالكم كده


ثم دول مش كتير ولا حاجه دول كلهم ميجوش 100فى ايه:50 (3)::50 (3):