مشاهدة النسخة كاملة : تخيل انك مدرس فى الفصل ده
تخيل انك مدرس في هذا الفصل
http://www.7rkt.at/uploader/uploads/f067b27668.jpg (http://www.jeddahbikers.com/)
fagrmasr01
31-05-2009, 08:33 PM
يالطيف اللطف يارب
دا مش فصل
دا مدرسة على بعضها
رحاب محسن
31-05-2009, 09:36 PM
هيعتزل المهنة
شكرا خلود
دا مش ممكن يكون فصل
دا ماتش كورة ودول المتفرجين
أكيد هاكون متضايق جداً
ولكن لازم أعطيهم حصة علشان المرتب
ولكن الفائدة كبيرة وهي الدروس الخصوصية هتكون على ودنه
والساعة بمائة جنيه والحسابة بتحسب
دول اكيد مش في فصل و لو كنت في الفصل هقدم معاش مبكر
lionking
01-06-2009, 12:19 AM
ايه ده ايه ده
ده فصل بجد !!!!!!!!
:1 (18): :1 (18): :1 (18): :1 (18): :1 (18):
:1 (18):
لو انا فى مكان زى ده اكيد مؤكد هتجنن والاكيد انى هسيبلهم الفصل واجرى
ايه ياجماعه مالكم بس
الاطفال احباب الله مالكم كده
ثم دول مش كتير ولا حاجه دول كلهم ميجوش 100فى ايه:50 (3)::50 (3):
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved, TranZ by Almuhajir