المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بصراحه هنتكلم ماهى عيوبك!وماهى مميزاتك!



سندريلا
10-05-2009, 08:57 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته





ماهى عيوبك وماهى مميزاتك تقولوها بكل صراحه
وايه رايكم فيها
وهل ينفع تغيروا وتحسنوا من عيوبكم ولا لا
عايزه حد جرئ ويرد عليا
ويكتب بكل صراحه

dalia
10-05-2009, 09:24 PM
اولا موضوعك بعد اذنك فى قسم النقاش


انا عيوبى000انى عصبية جدا
ومميزاتى اللى قريب منى يقولها 00بتهايالى محدش يشكر فى نفسه

خلود
11-05-2009, 12:22 AM
عيوبى ياستى انى بصدق الناس بسرعه جدا وبفترض حسن الظن بالناس كلها وانا بعتبر ده عيب

مميزاتى طبعا واكيد هشكر فى نفسى علشان كده مش هقول وزى ما قالت داليا القريب منى يقولها

لا مش هينفع احسن من عيوبى ومش هعرف خالص

fagrmasr01
11-05-2009, 11:59 AM
أولا أحييكى
على الموضوع الجميل
وأتمنى انه يفتح باب للمناقشة والمشاركة

عيوبى ..
سريع التأثر بالأحزان .. أحيا بها ومعها كثيرا
وخصوصا أحزانى من الاشخاص
الى بحبهم بجد

أما مميزاتى ..
بحاول افضفض عن نفسى أحياناً
بخواطر شعرية
وبحاول اخدم مجتمعى
برغم ان مجهودى ضعيف لكنه قدر استطاعتى

تسلم ايديكى .. الفكرة حلوة

lionking
11-05-2009, 12:20 PM
حلوة اوى الفكرة دى
بس كل واحد عنده عيب واحد بس


مش ممكن يا جماعة



انا عن نفسى عدى بقى


من اكتر عيوبى اللى بتخنق الناس
انى عندى وسواس النظام والنظافة. :smilie:


العيب التانى انى هادية جدا ومش بتنرفز ولا بتعصب:p


كفاية عليكم 2


نشوف المميزات


اول حاجة
جريئة جداا وبعرف احط اطار لاى حد فى التعامل معايا:storm_1572884228162
تانى حاجة
طيبة وصريحة جدا :storm_2107335803694
تالت حاجة
متعاونة جدا واسارع فى ابداء المساعدات :storm_9851674069753

بالنسبة لامكانية تغيرها او لأ
انا بحب الصفات دى
ومش عايزة اغيرها
اولا لانها مش مضرة لاى شخص ولا بتضايقنى انا

M.Khalifa
11-05-2009, 12:32 PM
[quote=سندريلا;16097]
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته




وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


ماهى عيوبك
الغضب السريع
النسيان


وماهى مميزاتك تقولوها بكل صراحه
سريع الرضا
غير متصلب الرأي متسامح جدا
وايه رايكم فيها
وهل ينفع تغيروا وتحسنوا من عيوبكم ولا لا
ينفع التغيير للأصلح وأول طريق للتغيير هو التقرب لله واتباع أوامره واجتناب نواهيه وتحقيق مبدأ الشورى اللي فيه ناس كتير غافلة عنه وتقل النصيحة من الآخرين
//فيه تعقيب بسيط الاخوات اللي بيقولوا ان الانسان ماينفعش يشكر نفسه
أختلف معاهم طبعا ممكن قوي الانسان يقول ميزاته بصدق وده عشان الناس تستفيد منه انما اللي ماينفعش ان الانسان يغتر بنفسه ونحن نعوذ بالله من ذلك الصنف من الناس ومن هذه الصفة البشعة التي تفشت في مجتمعنا//
وشكرا سندريلا على موضوعك الجميل وكويس قوي انك فتحتي لنا باب الحوار بالشكل الجميل ده

Miss Robe
11-05-2009, 07:17 PM
سنديلا مش عارفة اقولك اية يا ينتى :storm_1217048406416

يلا خير:storm_7569007513266


مميزاتى انى طيبة وبصدق الى قدامى بسرعة زى خلود:918304210:

عيوبى انى عصيبة جددن ومخى انشف من الحجر:103150307:


ليون ابقى علمنى ازاي ابقا هادية والنبى :storm_2107335803694

ممكن تدينا كورس لومفيش عند حضرتك منا يعنى:D

lionking
11-05-2009, 07:26 PM
ليون ابقى علمنى ازاي ابقا هادية والنبى :storm_2107335803694

ممكن تدينا كورس لومفيش عند حضرتك منا يعنى:d





ههههههههههههههههههههههههه

عينيا والله

انتى تؤمرى يا ست الكل

بس على فكرة الموضوع مش محتاج دروس ولا حاجة
بس بما انك محتاجة اوى ومزنوقة فى الموضوع ده انا بقى هكون استغلالية

وهتشوفى الهدوء ده هيعمل ايه

Miss Robe
11-05-2009, 07:33 PM
ياستى انتى تامرى