المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اتفضلى دعاء الكروان



اميرة حبى انا
08-05-2009, 12:07 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ضيفتنا الاسبوع ده ياجماعة
عضوة جديدة بس تميزت بمواضيعها وحضورها وردودها الجميلة
دعاء الكروان
يبقى احنا اكيد لازم نستقبلها استقبال يليق بتميزها
وكمان عشان متخافش مننا :Dوتفضل معانا علطول
اتفضلى اقعدى يادعاء
وخدى راحتك:D
http://www.krtoon.com/upfiles/cOK73353.jpg
دعاء
اوعى تكونى حاسة بقلق ولا حاجة
ههههههههههههههههههههههههه
لو الكرسى صغير ممكن تقولى للاخ اللى قاعد ده يوسع شوية
ههههههههههههههههههههههههههه
:p:D:p:D:p:D

خلود
08-05-2009, 12:16 PM
ههههههههههههههه

تصدقى كرسى بجد بجد تحفه

احسنتى الاختيار يااميره

ده واضح ان دعاء لها معزه عندك جامده اوى

يابختك يادعاء ماشيه معاكى ولا كرسى اعدام ولا شوك ولا بيض

مافيش احسن من كده بقى

يلا ياشابه ادخلى برجلك اليمين كده وسمى :d:d:d

الباشا تلميذ
08-05-2009, 03:29 PM
طبعا اكيد ده مش كرسى اعدام بالكهربا
لالالالالالالالالالالالالالالا
ولا كرسى تعذيب
والجزء اللى فوق دى اباجوره علشان
تحطيها فوق راسك وانتى بتفكرى
علشان تنورلك مخك وتفتكرى المعلومات
اللى تايه منك
يلى يلى شدى حيلك يادعاء وربنا يقويكى
على ....... و .........

دعاء الكروان
08-05-2009, 04:39 PM
حسبى الله ونعم الوكيل
اية الاستقبال الجامد دة
وبعدين اقعد فين انا يعنى
واخينا دة موجود
شكرا ام الاء على اختيارك لى
شكرا اميرة على استقبالك لى

شكرا خلود
شكرا يا باشا

M.Khalifa
08-05-2009, 05:27 PM
الله يعينك يادعاء ويقويكي

fagrmasr01
08-05-2009, 11:15 PM
معلش يا دعاء
ادخلى برجلك اليمين وسمى ومتخافيش

هو فعلا كرسى بكلابشات
بس أكيد طنط أميرة خايفة ان الكرسى يهرب من اللى قاعد عليه

وفعلا فيه اباجورة ف الدماغ
بس يمكن زى ما قال الباشا
عشان تنور المخ

وفعلا فيه مومياء
بس يمكن برضه قصدها
ان حد يونسك
عشان متخافيش وانتى قاعدة لوحدك

وفعلا هو بيسموه بره
كرسى الاعدام الكهربائى
بس الاسم ده مش عندنا هنا
دا اسم متداول بس ف الدول المتخلفة
اقصد الدول اللى زى امريكا واوربا والدول دى
اللى مش متقدمة

على كل حال
هى طبعا المسألة قدر وبيجرى علينا .. بس على ايد أميرة
واللى من ايد أميرة كله كله زى العسل

وزى ما قالت خلود ...
خشى برجلك اليمين وسمى يا شابة
الله يعينك ويقويكى ع اللى انتى فيه

خلود
08-05-2009, 11:31 PM
هههههههههههههههه

الله يقويكى ويصبرك يادعاء

يلا بقى كفايه مقاوحه هتقعدى يعنى هتقعدى

وزى ما قال جمال كده ده قدر وبيجرى علينا كلنا

قسمتك ونصيبك بقى

هههههههههههه

اميرة حبى انا
09-05-2009, 03:02 AM
الاسئلة الثابتة
1-الاسم؟
2- السن؟
3-احساسك ايه وانتى قاعده على الكرسى؟
4- مين اقرب انساااااااان او انسااااااانه ليكى؟
5-ايه احلامك؟
6-كام مره حسيتى انك ملكيش لزمه فى الحياه؟
7- كااااااام مره مقدرتيش تكتمى دموعك؟
8-حلمتى حلم واتحقق؟؟

9- ماذا تعني لكى الصداقة؟ ومين اقرب صديق ليكى في الحياة؟ ومين اقرب صديق ليك جوه المنتدى؟
10-كل شخص مننا جواه نسبة حزن ياترى نسبة الحزن جواكى كام في المية؟

11- مين اقربلك وبتحسى انه فاهمك اكتر والدك والا والدتك ؟؟؟

12- ايه الموضوع اللي اتكتب في المنتدى هنا واتمنيتى بينك وبين نفسك انك تكونى صاحبة الموضوع؟؟؟
13- لو حبيتى شخص مش حاسس بيكى ياترى تعملى ايه ؟؟؟؟
14- هاقولك كلمات توجهيها لاشخاص في منتدانا
- مواضيعك ممتازة
- انت فين وغايب عننا ليه
- المنتدى وحش من غيرك
- رأيك بيعجبنى
- انت شخصية محبوبة جدا فى المنتدى
- انت دمك خفيف اوى
- انت شخصية قوية تتحمل الصعاب
15-هل ظلمتى حد قبل كده؟؟؟ وعملتى ايه لما اتأكدتى انك ظلمتيه؟؟؟ وياترى سامحك والا لا؟؟؟

16- هل حد ظلمك لدرجة انك قلتى مش ممكن اسامح؟؟؟
17- لو هتسافرى مكان ومطلوب منك تاخدى شخصين بس معاكى تختارى مين؟؟؟

18- دموعك سهل حد يشوفها والا صعب؟؟؟ وياترى مين الشخص اللي ماتخجليش لو شاف دموعك في اى وقت؟؟؟
20- ايه البلد اللي تحبى تزوريها؟؟ ولو ماكونتيش مصريه كنتى تتمني تكونى من اى بلد؟؟؟

:D ايه السؤال اللي كنتى تتمنى انى ماسألوش ؟؟؟http://www.ebnmasr.net/forum/images/smiles/megalol.gif http://www.ebnmasr.net/forum/images/smiles/megalol.gif

وطبعا دى الاسئلة الثابتة يعنى مش اسئلتى
:Dانا لسه مسألتش:D

دعاء الكروان
09-05-2009, 05:40 PM
الاسئلة الثابتة
1-الاسم؟
دعاء
2- السن؟
38
3-احساسك ايه وانتى قاعده على الكرسى؟

حاسة انى شوفت الفيلم دة قبل كدة

4- مين اقرب انساااااااان او انسااااااانه ليكى؟

زوجى

5-ايه احلامك؟

انفسى اروح عمرة او احج بيت الله الحرام

6-كام مره حسيتى انك ملكيش لزمه فى الحياه؟

ولا مرة

7- كااااااام مره
مقدرتيش تكتمى دموعك؟

كتيييييييير


8-حلمتى حلم واتحقق؟؟

انى اتزوج وانجب والحمد لله


9- ماذا تعني لكى الصداقة؟

شىء نادر الوجود

ومين اقرب صديق ليكى في الحياة؟

زوجى

ومين اقرب
صديق ليك جوه المنتدى؟

كلهم بلا استثناء

10-كل شخص مننا جواه نسبة حزن ياترى نسبة الحزن جواكى كام في المية؟
الحمد لله مفيش نسبة

11- مين اقربلك وبتحسى انه فاهمك اكتر والدك والا والدتك ؟

والدتى



12- ايه الموضوع اللي اتكتب في المنتدى هنا واتمنيتى بينك وبين نفسك انك تكونى صاحبة الموضوع؟

كل المواضيع جميلة

13- لو حبيتى شخص مش حاسس بيكى ياترى تعملى ايه ؟؟

بصراحة ما جربتش

14- هاقولك كلمات توجهيها لاشخاص في منتدانا
- مواضيعك ممتازة

اميرة

- انت فين وغايب عننا ليه
الطاوس الحزين
- المنتدى وحش من غيرك
لما حد بيغيب من الاعضاء بيبقى وحش

- رأيك بيعجبنى

كل الاخوة والاخوات رايهم بيعجبنى

- انت شخصية محبوبة جدا فى المنتدى

استاذ جمال ..فجر

- انت دمك خفيف اوى

قمر:103150307:

- انت شخصية قوية تتحمل الصعاب

الباشا تلميذ

15-هل ظلمتى حد قبل كده؟؟؟ وعملتى ايه لما اتأكدتى انك ظلمتيه؟؟؟ وياترى سامحك والا لا؟؟؟

لالالالالالالالالالالالا


16- هل حد ظلمك لدرجة انك قلتى مش ممكن اسامح؟؟؟

الالالالالالالالالالالالا

17- لو هتسافرى مكان ومطلوب منك تاخدى شخصين بس معاكى تختارى مين؟؟؟

زوجى واولادى

18- دموعك سهل حد يشوفها والا صعب؟

صعب

وياترى مين الشخص اللي ماتخجليش لو شاف دموعك في اى وقت؟

ابو ولادى

20- ايه البلد اللي تحبى تزوريها؟

مصر الغالية

ولو ماكونتيش مصريه كنتى تتمني تكونى من اى بلد؟

هى بلدى وفخورة انها مصر


:D ايه السؤال اللي كنتى تتمنى انى ماسألوش

الاسئلة كلها

0000


حلوةhttp://www.ebnmasr.net/forum/images/smiles/megalol.gif http://www.ebnmasr.net/forum/images/smiles/megalol.gif


وطبعا دى الاسئلة الثابتة يعنى مش اسئلتى
:Dانا لسه مسألتش:D
[/quote]

fagrmasr01
10-05-2009, 06:06 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

أولا أحييكى ايتها المبدعة ذات المواضيع المتألقة باستمرار

واستأذن فى كام سؤال خفيف
تحت الحساب يعنى

تخصصك العملى


هل بتحبى عملك ( ان كنتى عاملة ) واللا تأدية واجب؟ بصررراحة

هل تؤمنى بانك لازم تدربى من هم معك على ما تقومين به من عمل ام تفضلى ان تحتفظى لنفسك بالسر ؟

هل تفضلى انجاز عملك لوحدك ( عزف منفرد ) ام بالعمل الجماعى ( فعليا بتعملى ايه منهم ؟)

أفضل كتاب قرأتيه
أفضل قصة أعجبتك
افضل صحيفة تقرأينها

من هو الكاتب الذى يعجبك اسلوبه فى الصحافة
من هو/ هى المطرب/المطربة المفضلة لديكى ( اذكرى لنا 3 بالترتيب )
من هو/ هى الممثل/الممثلة المفضلة لديكى ( اذكرى لنا 3 بالترتيب )
من هو/ هى المذيع /المذيعة المفضلة لديكى ( اذكرى لنا 3 بالترتيب )

أفضل برنامج اذاعى تستمعى اليه
أفضل برنامج تلفزيونى تفضلين مشاهدته
ما هى القناة الفضائية التى تهتمى بمتابعتها
ما هو افضل مواقع تهتمى بزيارتها ولو على فتات

ماذا يعجبك هنا فى منتدى اكتوبر ، وماذا يزعجك هنا
هل انتى مدمنة نت ومنتديات

ما ذا تقولى لو جلستى مع الشخصيات التالية فى حدود خمسة كلمات
وزير الصحة
وزير التعليم
غاندى
لينكولن
جمال عبد الناصر
السادات
مبارك
الفريد نوبل
نجيب محفوظ
توفيق الحكيم
نزار قبانى


من هو / هى العضو ( أو الأعضاء ) الذى تتابعى باستمرار موضوعاته وتهتمى بالرد عليه

ما هى افضل موضوعات قرأتيها فى المنتدى ( اذكرى لنا اثنين ع الاقل لو سمحتى )

هل لكى اتجاه سياسى معين .. وما هو اتجاهك

ايه رأيك فى عزوف الناس عن المشاركة وحالة اللامبالاة الحاصلة هذه السنوات


اكتفى اليوم بهذه المداخهلة

واحتفظ بحقى فى توجيه الأسئلة

دا بعد اذنك طبعا

ربنا يقويكى ويعينك

دعاء الكروان
11-05-2009, 09:41 AM
بسم الله الرحمن الرحيم

أولا أحييكى ايتها المبدعة ذات المواضيع المتألقة باستمرار

واستأذن فى كام سؤال خفيف

تحت الحساب يعنى

اتفضل



تخصصك العملى
ان مش بعمل

هل بتحبى عملك ( ان كنتى عاملة ) واللا تأدية واجب؟ بصررراحةانا بحب عملى فى البيت

هل تؤمنى بانك لازم تدربى من هم معك على ما تقومين به من عمل ام تفضلى ان تحتفظى لنفسك بالسر ؟

دة لو فرض وكنت بعمل لازم ادرب غيرى لزيادة الانتاج


هل تفضلى انجاز عملك لوحدك ( عزف منفرد ) ام بالعمل الجماعى ( فعليا بتعملى ايه منهم ؟)
دة يترتب على انى عاملة
العمل الجماعى
أفضل كتاب قرأتيه

القران الكريم

أفضل قصة أعجبتك

قصص الانبياء

افضل صحيفة تقرأينها
الاخبار
المطرب/المطربة المفضلة لديكى ( اذكرى لنا 3 بالترتيب )مش من هواة الاغانى
من هو/ هى الممثل/الممثلة المفضلة لديكى ( اذكرى لنا 3 بالترتيب )
عبد الله غيث..عزت العلايلى كريمة مختار
من هو/ هى المذيع /المذيعة المفضلة لديكى ( اذكرى لنا 3 بالترتيب )
معتز الدمرداش..منى الشاذلى
أفضل برنامج اذاعى تستمعى اليه مش باسمع اذاعة
أفضل برنامج تلفزيونى تفضلين مشاهدته
صباح الايمان
ما هى القناة الفضائية التى تهتمى بمتابعتها
الناس
ما هو افضل مواقع تهتمى بزيارتها ولو على فتات مفيش موقع معين

ماذا يعجبك هنا فى منتدى اكتوبر الجو الاسرى الجميل
وماذا يزعجك هنا
عندما يغلق المنتدى
هل انتى مدمنة نت ومنتديات مش قوى

ما ذا تقولى لو جلستى مع الشخصيات التالية فى حدود خمسة كلمات
وزير الصحة

ياريت لوسمحت ترخص اسعار الادوية شوية
وزير التعليم

ياريت تراف بحال ابنائنا وسهل التعليم شوية


جمال عبد الناصر
رحمه الله علية عملت اللى عليك وجزاك الله خيرا
السادات

انت من الشهداء ادعو الله ان يدخلك الجنة

مبارك
اتقى الله حيثما كنت

الفريد نوبل عالم

نجيب محفوظ كاتب رائع

توفيق الحكيمكاتب متميز
نزار قبانىشاعر الرومانسية


من هو / هى العضو ( أو الأعضاء ) الذى تتابعى باستمرار موضوعاته وتهتمى بالرد عليه

كلهم دون تحيز


ما هى افضل موضوعات قرأتيها فى المنتدى ( اذكرى لنا اثنين ع الاقل لو سمحتى )

اتنين بس مش كفاية ولوقلت اتنين الباقى هايزعل منى فانا بقول كل الموضوعات حلوة


هل لكى اتجاه سياسى معين .. وما هو اتجاهك

ما ليش فى السياسه


ايه رأيك فى عزوف الناس عن المشاركة وحالة اللامبالاة الحاصلة هذه السنوات
بعدهم عن الدين السبب الاساسى
واتبا ع الرسو ل صلى الله عليه وسلم


اكتفى اليوم بهذه المداخهلة

واحتفظ بحقى فى توجيه الأسئلة

دا بعد اذنك طبعا




ماشى

fagrmasr01
11-05-2009, 11:14 AM
متشكرين اوى جدا خالص على اجاباتك الحلوة
ومعلش ..
بعد اذنك طبعن ..
اسمحى لنا نكمل

وجهى لنا نصيحة ونقد .. خدى بالك سطرين اثنين لكل شخصية .. سطر نصيحة وسطر نقد
أميرة حبى انا
أم الاء
ليون
خلود
الاحباب
نصل الهوى
انسانة
دعاء
الباشا
قمر
محمد خليفة
جمال - فجر مصر

حكمة بتعجبك
بيت شعر بتفتكريه كثير
قصة أعجبتك
مؤلف بتحبى تقرأى له قصص
كاتب صحفى بتعجبك صراحته

موقف فرحتى جدا فيه وبتفتكريه كتير
موقف حزنتى فيه ومش عارفة تنسيه
نصيحة للعضو الجديد فى المنتدى
نصيحة للمشرفين فى المنتدى
نصيحة للاعضاء القدامى فى المنتدى لتحسين الاداء
نصيحة الى شباب الأمة الاسلامية
نصيحة الى الطلبة فى موسم الامتحانات
نصيحة الى البنات قبل الجواز مباشرة
نصيحة الى الزوجات العاملات
نصيحة الى ربات البيوت

مثلك الأعلى او قدوتك .. فى الحياة
ايه رأيك فى الكلمات دى ..
الحب
الصداقة
الغيرة
الاخلاص
الهجر
الظلم
عدل القاضى
الفراق
الموت

لو ان معاكى وسام ذهبى - وسام فضى - وسام برونزى - انذار أصفر - كارت احمر
هاتوزعيهم لمين من شخصيات المنتدى .. وارجو عدم الاعتذار

ربنا يعينك ومتشكر اوى جدا خالص مقدماً على اجاباتك

اميرة حبى انا
12-05-2009, 12:15 AM
السلام عليكم
1- أين تقضي كل وقتك ... ؟
2- أين تجدى راحة البال ... ؟
3- أين تجدى نفسك في البيت ... ؟
4- من علمته الرماية فرماك ... ؟
5- من يعجبك من أعضاءمنتدىمدينة 6 اكتوبر (( عضو واحد فقط )) ... ؟
6- من هو صديقك الصدوق ... ؟
7- من أى شئ تغضبى ... ؟
8- متى تبكي بحرقه ... ؟
9- متى تجلسى لوحدك ... ؟
10- متى تقولى لا ... ؟
11- متى تكونى أنانية ... ؟
12- كيف تعيشى يومك ... ؟
13- كيف ترى حال الأمة اليوم ... ؟
14- كيف تنظرى لمستقبلك ... ؟
15- كيف تنظرى للمرأة ... ؟
16- في عصر العولمة الحالي (( ما رأيك في حب الإنترنت )) ... ؟
17- يقال أن الحب يمحو جميع العيوب والأخطاء في المحبوب (( ما تعليقك )) ... ؟
18- ما هو سر نجاحك في الحياة ... ؟
19- ما أجمل مافي الحياة في نظرك... ؟
20- هل أنت عاطفية ... ؟
21- هل صدمت بالخيانة من أعز أحبابك ... ؟
22- هل أنت فوضوية ... ؟
23-العضو اللي تتمنى تشوفى شكله هو ........
24-العضو اللي نفسك تعطيه كف هزار ........
25-العضو اللي نفسك تعطيه كف (((مش)))هزار.......
26-عضو تلقبيه بسوبر ستار شباب المنتدى......
27-عضوه تلقبيها بسوبر ستار صبايا المنتدى.........
28-عضو تقوليله (ياغايب ليه ماتسأل).........
29-عضو تقوليله(والله العظيم اشتقنالك).........
30-عضو تقوليله الله يجزيك خير ويعطيك العافيه.......
31-عضو تقوليله انااسفه بحقك .........
32-عضو تقوليله (خير ان شاءالله)..........
33-عضو تقوليله الله يسهل لك .........
34-عضو ارتحتى له من اول ماشفتى اسمه بالمنتدى.......
35-عضو اول ماشفتيه ماكنتى تطيقيه ويوم عرفتيه حبيتيه......
36-عضو تتخيلى شكله وتقولى متخيله ايه............
37-عضو طيب على نياته......
38-عضو شعبيته كبيره ومحبوب عند غالب الاعضاء........
39-عضو تحسيه برييء براءه اطفال........
40-(الثقل والركاده والرزانه والهدوء والوناسه)تجتمع في العضو........
41-عضو مثقف.....
42-عضو مرح ....
43-عضو شاعر......
44-عضو زووووء .........
45- عضو تهديه هديه وايه هي الهديه .........
46-عضو تهديه اغنيه وايه هي الاغنيه .............
47-عضو تهديه بيت شعر وايه هو بيت الشعر ...............
48-ما الفرق بين شخصيتك في النت وخارج النت؟
49- ماهو مبدئك في الحياة
50- ماهو الطموح الذي تريدى ان توصلى اليه
51- ماهي امنيتك في الحياة
52-ما اجمل مرحلة دراسية مرت في حياتك وتتمنى ترجعى لها ..؟
53-ماذا تعني لك الصداقة؟
54-ماذا تمثل لك الاشياء التاليه
/القمر
الحب
الصداقه
البحر
الدراسه

55-بوجهة نظرك. هذه مجموعه من الشخصيات ضعى من يقابلها من اعضاء المنتــــدى,

الشخصية المثقفة ....

الشخصية الاجتماعية ....

الشخصية المبدعة ....

الشخصية الفوضوية ....

الشخصية المشاغبة ....

الشخصية الهادئة ...

الشخصية العبقرية ...

الشخصية الانيقة ....

الشخصية الدبلوماسية ....

الشخصية المرحة ....

الشخصية الساخرة ...

الشخصية البريئة ....

الشخصية الحادة ....

الشخصية الحنونة ....
56 -من هو العضو الي يسعدك تواجده بالمنتدى؟

57- من هو العضو الي يضايقك وجوده بالمنتدى؟ بصراحة
58- كيف تعتذر "دعاء الكروان" اذا غلطت بحد؟

59- أشياء لا تحبى ان تتكلمى عنها مع اي شخص؟
60- هل اضطررتى الى الكذب في أحد أسئلة كرسي الاعتراف؟؟
:p:D:p:D:p:D

دعاء الكروان
12-05-2009, 06:31 PM
متشكرين اوى جدا خالص على اجاباتك الحلوة
ومعلش ..
بعد اذنك طبعن ..
اسمحى لنا نكمل

وجهى لنا نصيحة ونقد .. خدى بالك سطرين اثنين لكل شخصية .. سطر نصيحة وسطر نقد
أميرة حبى انا

اعملى اللى عليكى وسيبى الباقى على الله

أم الاء

من توكل على الله فهو حسبة

ليون
اصبرى ان الله مع الصابرين

خلود

بارك الله فيكى


الاحباب

انت فين مش باين

نصل الهوى

انت رحت فين

انسانة

ربنا يسترك دنيا واخرة

دعاء

اتقى الله ومن يتقى الله يجعل له مخرجا

الباشا
إن الله لايضيع اجر من احسن عملا
قمر
لكل مجتهد نصيب

محمد خليفة
الصبر مفتاح الفرج

جمال - فجر مصر
إن الله مع الصابرين

حكمة بتعجبك
اعمل لدنياك كأنك تعيش أبدا واعمل لاخرتك كأنك تموت غدا
بيت شعر بتفتكريه كثير
إذا المــرأ أفشــى ســره بـــلسـانـــه ** ولام عليـه غيره فهــو أحمــــق
إذا ضاق صدر المرء عن سر نفسه ** فصدر الذي يستودع السر أضيق
قصة أعجبتك
قصص الانبياء
مؤلف بتحبى تقرأى له قصص
مفيش حد معيين

موقف فرحتى جدا فيه وبتفتكريه كتير
لما ربنا رزقنى بأول مولود ليا

موقف حزنتى فيه ومش عارفة تنسيه
ربنا يبعد عنا الاحزان
نصيحة للعضو الجديد فى المنتدى
التزم بتعليمات وقوانين المنتدى
وكن عضو مؤثر وفعال
نصيحة للمشرفين فى المنتدى
مطلوب منكم جهد كبير علشان تلاحقوا على المواضيع الكثيره وربنا يعنكوا

نصيحة للاعضاء القدامى فى المنتدى لتحسين الاداء
هم اللى يدونى النصيحه
نصيحة الى شباب الأمة الاسلامية
ربنا يهديهم
نصيحة الى الطلبة فى موسم الامتحانات
هانت وربنا معاكم الامتحانات على الابواب
نصيحة الى البنات قبل الجواز مباشرة
كونى مستعده لحياتك الجديده
وقرأة موضوع الوصايا العشر
نصيحة الى الزوجات العاملات
نصائح كثيره جدا واهمها
اولادك زوجك بيتك وإياكى والفتن
نصيحة الى ربات البيوت
بيتك اولادك زوجك هم مسؤليتك
فلا تقصرى فى اى منهم

مثلك الأعلى او قدوتك .. فى الحياة
السيده خديجه
ايه رأيك فى الكلمات دى ..
الحب
اسمى شئ فى الوجود
الصداقة
نادرة الوجود فى الزمن ده
الغيرة
دليل الحب
الاخلاص
اجمل شئ فى الوجود
الهجر
اصعب شئ فى الوجود
الظلم
ابشع شئ فى الوجود
عدل القاضى
اذا حكمتم بين الناس فاحكموا بالعدل
الفراق
الم
الموت
الحقيقه المؤكده فى الحياه

لو ان معاكى وسام ذهبى - وسام فضى
- وسام برونزى - انذار أصفر- كارت احمر

ارجوا اعفائى من الاجابه

هاتوزعيهم لمين من شخصيات المنتدى .. وارجو عدم الاعتذار

ربنا يعينك ومتشكر اوى جدا خالص مقدماً على اجاباتك

خلود
13-05-2009, 02:07 PM
دعاء من الشخصيات المتفاعله وواضح جدااا انها بسيطة ولذيذة وحنينه جداااا

ومن هنا هبدأ اسئلتى معهااااا

-هل أنت عاطفي.. ؟

- هل أحبك أحد ما.. لكنك لم تبادله الشعور .. ؟

- هل صدمت بالخيانة من أعز أحبابك .. ؟

- هل أنت فوضوي .. ؟

- هل انت متمرد .. نوعاً ما .. وعلى من تتمرد .. ؟

- هل تنزعج من ردود بعض الأعضاء ..؟

-لماذا إخترت إسمك المستعار .. ؟

- لماذا إخترت منتدى 6 اكتوبر .. ؟

- من يعجبك من أعضاء المنتدى.. ؟لك الحريه في ذكر عدة أسماء ..!!

- من هو صديقك الصدوق .. ؟

- من أى شئ تغضب .. ؟

-كلمات من قلبك تتمنى ان توجهها لعضو أو عضوة بالمنتدى وبصريح العبارة؟

-من هو توأم روحك ...؟؟

-مالذي يشعرك بأكثر قدر من الحرج...؟؟

-قطعة فحم صغيرة وجدار نظيف
ماذا سترسم عليها و ماذا ستكتب تحت الصورة؟؟

اذكرى :

موقف شجاع يذكر لك؟

موقف محرج حصل لك؟

موقف طريف مر عليك؟

افضل كتاب قرأته ؟؟؟

حكمة تؤمن بها ؟؟

قلت لى ان الله مع الصابرين ممكن اعرف ليه وايه سببها



اكتفى بهذا والله المستعان

دعاء الكروان
13-05-2009, 04:01 PM
[
السلام عليكم

وعليكم السلام

1- أين تقضي كل وقتك

فى البيت


2- أين تجدى راحة البال فى الهدوءوالسكينة

3- أين تجدى نفسك في البيت
فى كل مكان

4- من علمته الرماية فرماك
مفيش
5- من يعجبك من أعضاءمنتدىمدينة 6 اكتوبر (( عضو واحد

فقط )) اميرة


6- من هو صديقك الصدوق اختى


7- من أى شئ تغضبى


من الظلم

8- متى تبكي بحرقه

لما بكون لوحدى

9- متى تجلسى لوحدك

لما كل اللى فى البيت بيخرج

10- متى تقولى لا ...
لما اشوف حاجة غلط
11- متى تكونى أنانية

ما بحبهاش

و12- كيف تعيشى يومك

عادى زى كل الناس

13- كيف ترى حال الأمة اليوم

لايسر عدو ولا حبيب

14- كيف تنظرى لمستقبلك

فى اولادى عندى امل ان الحا ل باذن الله يتصلح

15- كيف تنظرى للمرأة
انها مخلو ق ضعيف

16- في عصر العولمة الحالي (( ما رأيك في حب الإنترنت ))هو مش مستحب

17- يقال أن الحب يمحو جميع العيوب والأخطاء في المحبوب (( ما تعليقك ))
الحب يصنع المعجزات
18- ما هو سر نجاحك في الحياة

الايمان بالله والتوكل علية



19- ما أجمل مافي الحياة في نظرك
طاعة الخالق

20- هل أنت عاطفية

الى حد ما

21- هل صدمت بالخيانة من أعز أحبابك

لالالا

22- هل أنت فوضوية
لالالا
23-العضو اللي تتمنى تشوفى شكله هو

كل الاعضاء

24-العضو اللي نفسك تعطيه كف هزار

مفيش

25-العضو اللي نفسك تعطيه كف (((مش)))هزار
مفيش
26-عضو تلقبيه بسوبر ستار شباب المنتدى

ابو تريكة الكينج

27-عضوه تلقبيها بسوبر ستار صبايا المنتدى
قمر
28-عضو تقوليله (ياغايب ليه ماتسأل)

انا حاسة ان الاعضاء اغلبهم مش موجود

29-عضو تقوليله(والله العظيم اشتقنالك)
فراشة

30-عضو تقوليله الله يجزيك خير ويعطيك العافيه
فجر

31-عضو تقوليله انااسفه بحقك
انا لما اغلط اكيد ها اتأسف
32-عضو تقوليله (خير ان شاءالله)..........
خير ان شاء الله
33-عضو تقوليله الله يسهل لك .........
ام الاء
34-عضو ارتحتى له من اول ماشفتى اسمه بالمنتدى......
جميع الاعضاء
35-عضو اول ماشفتيه ماكنتى تطيقيه ويوم عرفتيه حبيتيه......
انا ماشفتش أى عضو
36-عضو تتخيلى شكله وتقولى متخيله ايه...........
؟؟؟؟
37-عضو طيب على نياته......
محمد خليفه
38-عضو شعبيته كبيره ومحبوب عند غالب الاعضاء........
الباشا تلميذ
39-عضو تحسيه برييء براءه اطفال........
قمر
40-(الثقل والركاده والرزانه والهدوء والوناسه)تجتمع في العضو........
فجر
41-عضو مثقف..... ليون
42-عضو مرح .... خلود
43-عضو شاعر...... فجر
44-عضو زووووء .........
اميره
45- عضو تهديه هديه وايه هي الهديه .........
جميع الاعضاء ((باقة ورد))
46-عضو تهديه اغنيه وايه هي الاغنيه .............
جميع اشبال المنتدى
47-عضو تهديه بيت شعر وايه هو بيت الشعر ...............
48-ما الفرق بين شخصيتك في النت وخارج النت؟
مفيش فرق
49- ماهو مبدئك في الحياة
التوكل على الحى الذى لايموت
50- ماهو الطموح الذي تريدى ان توصلى اليه
ان اقف خلف زوجى فى الحياه والوصول بأولادى إلى بر الامان

51- ماهي امنيتك في الحياة
احج بيت الله الحرام

52-ما اجمل مرحلة دراسية مرت في حياتك وتتمنى ترجعى لها ..؟
الجامعه

53-ماذا تعني لك الصداقة؟
تظهر فى الشدائد
54-ماذا تمثل لك الاشياء التاليه
/القمر
الرومانسيه
الحب
نبع الحياه
الصداقه
نادرة الوجود
البحر
متقلب
الدراسه
المعرفه

55-بوجهة نظرك. هذه مجموعه من الشخصيات ضعى من يقابلها من اعضاء المنتــــدى,

الشخصية المثقفة ....
داليا

الشخصية الاجتماعية ....
ام الاء

الشخصية المبدعة ....
اميره

الشخصية الفوضوية ....
مفيش

الشخصية المشاغبة ....
انسانه

الشخصية الهادئة ...
دعاء

الشخصية العبقرية ...
الاداره

الشخصية الانيقة ....
خلود

الشخصية الدبلوماسية ....
الفارس

الشخصية المرحة ....
الطاوس

الشخصية الساخرة ...
؟؟؟

الشخصية البريئة ....
كتكوت

الشخصية الحادة ....
مفيش

الشخصية الحنونة ....
دعاء

56 -من هو العضو الي يسعدك تواجده بالمنتدى؟
جميع الاعضاء

57- من هو العضو الي يضايقك وجوده بالمنتدى؟ بصراحة
مفيش
58- كيف تعتذر "دعاء الكروان" اذا غلطت بحد؟
لازم تتأسف بسرعه

59- أشياء لا تحبى ان تتكلمى عنها مع اي شخص؟
امورى الشخصيه
60- هل اضطررتى الى الكذب في أحد أسئلة كرسي الاعتراف؟؟
طبعا لا
:p:D:p:D:p:D

دعاء الكروان
14-05-2009, 01:35 AM
دعاء من الشخصيات المتفاعله وواضح جدااا انها بسيطة ولذيذة وحنينه جداااا

ومن هنا هبدأ اسئلتى معهااااا

-هل أنت عاطفي.. ؟

الى حد ما


- هل أحبك أحد ما.. لكنك لم تبادله الشعور .. ؟

نيفر


- هل صدمت بالخيانة من أعز أحبابك .. ؟

بالطبع لا


- هل أنت فوضوي .. ؟

لالالا


- هل انت متمرد .. نوعاً ما .. وعلى من تتمرد .. ؟

عمرى ما تمردت على شىء


- هل تنزعج من ردود بعض الأعضاء ..؟

لا بالعكس يكفى مرورهم وردودهم


-لماذا إخترت إسمك المستعار .. ؟

لانى احب سماع صوت الكروان كثيرا


- لماذا إخترت منتدى 6 اكتوبر .. ؟

بحكم الجيرة قلت ادخل واسلم



- من يعجبك من أعضاء المنتدى.. ؟



لك الحريه في ذكر عدة أسماء
كلهم

من هو صديقك الصدوق .. ؟

زوجى

- من أى شئ تغضب .. ؟

من حاجات كثير منها الظلم


-كلمات من قلبك تتمنى ان توجهها لعضو أو عضوة بالمنتدى وبصريح العبارة؟

يا ريت كل اعضاء المنتدى يرجعوا ايد واحدة تانى


-من هو توأم روحك ...؟؟

زوجى

-مالذي يشعرك بأكثر قدر من الحرج...؟؟

لو ركبت مترو الانفاق وكان كلة رجالة




-قطعة فحم صغيرة وجدار نظيف
ماذا سترسم عليها و ماذا ستكتب تحت الصورة؟؟

صورة طفل بيقطف وردة
ساكتب عليها لاتقطف الازهار


اذكرى :

موقف شجاع يذكر لك؟

مش فاكرة


موقف محرج حصل لك؟

مش فاكرة


موقف طريف مر عليك؟

مش متذكرة


افضل كتاب قرأته ؟؟؟

القران الكريم


حكمة تؤمن بها ؟؟

دع الخلق للخالق


قلت لى ان الله مع الصابرين ممكن اعرف ليه وايه سببها

انا قلت لك بارك الله فيكى
ومش مقصود بيها حاجه مجرد كلمه لكل عضو




اكتفى بهذا والله المستعان

اميرة حبى انا
14-05-2009, 08:08 AM
دعاء
نورتينا وامتعتينا باجاباتك الجميلة اللى اتعرفنا بيها على جزء من شخصيتك
وعقبال ماتنورى كرسى تانى قريب ان شاء الله
ارجو انك تقوليلنا تحبى مين يقعد بعدك على الكرسى

دعاء الكروان
14-05-2009, 09:27 AM
جزاكى الله خيرا اميرة
لكم جميعا كل الحب
واتمنى ا نى اكو ن دايما
كما توقعتم عنى
واترككم فى رعاية الله مع
اختى الغالية
*
*
*
*
*
*
الطاوووووس