المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شكرا لك



ensana
04-05-2009, 08:49 PM
شكرا لك ....
على الابتسامات ألعفويه..والنظرات الطفو ليه
شكرا لأنك سمحت لعيونك أن تراني. ولقلبك أن يزورني
وليديك أن تضمني ...
شكرا لأنك أحببتنى وأسعدتني ... وذبحتني
جعلتني أعيش احد المعجزات فكنت خارجا عن كل التصورات
كلمتني فمحوت حياتي .. ورميتني فوضعتك بين صفحاتي
جرحتني وناديتني بأروع الكلمات ...
فكنت القاتل في معركة قويه .. لم أكن فيها سوي الضحية..
وبعد السهر والتعب الطويل
أودعك أيها الحب الجميل....

اميرة حبى انا
04-05-2009, 08:53 PM
برااافوووووووووووووو
بجد بجد
جميلة جدا جدا جدا
تسلم ايدك ياانسانة

fagrmasr01
04-05-2009, 09:09 PM
جميلة جدا يا انسانة
تسلم ايديكى

ensana
04-05-2009, 10:10 PM
انتو الاجمل اكيييييييييييييييد تسلمولى يااااااارب

دعاء الكروان
06-05-2009, 08:31 AM
كلمات جملة جدا با انسانة
روعة تسلم ايدك