المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مش ممكن



lionking
04-05-2009, 12:01 PM
http://up3.m5zn.com/photo/2009/5/4/01/nrxrr57pm.jpg/jpg (http://up3.m5zn.com)


http://up3.m5zn.com/photo/2009/5/4/01/awjznpzaj.jpg/jpg (http://up3.m5zn.com)

http://up3.m5zn.com/photo/2009/5/4/01/uk1e33r8l.jpg/jpg (http://up3.m5zn.com)


http://up3.m5zn.com/photo/2009/5/4/01/3l6sq48nq.jpg/jpg (http://up3.m5zn.com)


http://up3.m5zn.com/photo/2009/5/4/01/k1gn3eeqr.jpg/jpg (http://up3.m5zn.com)


http://up3.m5zn.com/photo/2009/5/4/01/znxalbcb3.jpg/jpg (http://up3.m5zn.com)



http://up3.m5zn.com/photo/2009/5/4/01/1zxw2ln2r.jpg/jpg (http://up3.m5zn.com)




http://up3.m5zn.com/photo/2009/5/4/02/562gg9v8k.jpg/jpg (http://up3.m5zn.com)

fagrmasr01
04-05-2009, 01:24 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لالالالالالالالالالالالالالالا
مش ممكن ومش هايحصل ولو حتى الغزاة احتلوا المحروسة
هتفضل محرووووسة من الغزاة
ومن اى تقاليد غرررريبة عن طبع شعبنا الطيب

احنا خلاص يا ليون اتعودنا على كده

انا عن نفسى لو رحت الفرن لقيته فاضى .. هاقول معندوش عيش ومش هادخل اساساً أسأله عن العيش
ولو رحت التأمين الصحى وقالوا لى استريح .. هاخدها جررررى فى الشارع واصرخ واضحك واعيط واقول
انى اتجننت

ليووووون المتالقة دائماً .. موضوع اكتر من رائع
تسلم ايديكى

lionking
04-05-2009, 01:55 PM
ههههههههه

والله احنا غلابة وطيبييييييييين

وبنرضى باى حاجة

والحمد لله حكومتنا طبّعتنا بطباع جميييييييييلة اوى جدا

يالا هيروحوا من ربنا فين

قمر
04-05-2009, 06:12 PM
ههههههههههههههه
جميلة قوى ليون
شكرا لك
هههههههههههههههه

ensana
04-05-2009, 08:46 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوه اوي يا ليووووووو يا قمر
تسلم ايدك

lionking
05-05-2009, 03:30 PM
قمر

انسانة

ميرسى على الرد

بس والله انتوا الاحلى

سندريلا
09-05-2009, 06:51 PM
تسلم ايدك ياليوووون
الموضوع يجنن
بس احنا اكيد فى مصر