المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : آخر الرجال المحترمين ...

RSS
30-11-2010, 05:51 PM
هاى تانى وحشتونى اوى
جيبتم الشاى؟ طيب مش مهم انا جيبت الشاى وهشربه ادامكم ومش هعزم حد :ر
انهارده الموضوع بعنوان فيلم مشهور كلنا عارفينه :ث بس بصراحه دى حقيقه بقينا بندور على اخر الرجال المحترمين نسمع للاخر ومنتسرعش وبلاش تهور :ام

بصراحه بقيت بشوف حاجات من الولاد ممكن مفيش حد يقدر يعلق عليها لانه لو علق هيبقى كلامه سخيف اوى خلينا اقولكم شويه ملاحظات على الولاد فى الشارع والاماكن العامه والبيوت :ث
اول حاجه الراجل فى الاتوبيس او فى المترو زمان كان لما بيكون فى بنت واقفه فى الاتوبيس مثلا كان الراجل يقوم ليها عشان تقعد
تعالوا بقى نشوف دلوقتى الولد يبقى قاعد وحاطط رجل ع رجل وسواء بقى ست كبيره او بنت صغيره مش بيقوم :8
(قريبا كده خايف رجليه توجعه ايااااااااااا)
نتفرج على الراجل فى طابور العيش زمان كان الصف اللى واقف فيه الستات له احترامه ومحدش من الرجاله بيقرب منه
دلوقتى بقى الرجاله بتدخل فى طابور الستات عشان يزحموهم وياخدوا العيش قبليهم (ال يابنى ادم تجرى جرى الوحوش غير رزقك لن تحوش ):8
تعالوا بقى نتفرج على الرجاله فى ادام شباك التذاكر فى السنيما اوه لا لا فعلا موقف مينفعش اتكلم فيه :ج
الرجاله بقى فى البيوت وكسه وخيبه بالويبه تعالوا نشوفها
الراجل بقى همه على بطنه يدخل من الشغل لو الاكل مش جاهز وفاضل عليه بس 5 دقايق يفتح الجعوره وصوته يسمع الجيران (لا تعليق)
الراجل لو الباب بيخبط وهو ومراته قاعدين يقولها بكل برود ماتقومى تفتحى الباب انا تعبان (ونعم الرجال)
الراجل لما يجى محصل النور وتطلع الفاتوره كبيره مش دافع وينادى للست بتاعته ادام محصل الفاتوره ويحاسبها الفاتوره جات منين (لا فعلا رجوله)
تعالوا بقى نشوف المصيبه السودا فى المشاكل بين الراجل والست
الراجل يتخانق مع مراته يجرها من شعرها فى الشارع بهدوم البيت ادام الناس ويبهدلها فى الشارع (لا حقيقى بيخاف على عرضه)
الراجل بقى اللى عايز ينتقم من طليقته ويلبسها قضيه سواء اذا كانت خاصه بالبيت والعفش او حتى خاصه باخلاقها (بجد ياخساره )
بذمتكم مش حاجه تحزن
وفى الاخر هقولكم حاميها طلع حراميها
ويابخت من قدر وعفى :بوكيه