مشاهدة النسخة كاملة : رجعنا من أجازة العيد
stylooo
19-11-2010, 03:00 PM
أكيد قبل العيد
الكل يخطط للخروجات
و الفسح فى العيد ...! !! !!!
هى بنا كلنا نضع .... ....
ماذا عملنا فى تلك الأجازة الشيقة ؟؟؟
مع تحيات
:50 (36):
الفجر الساطع
الفجر هو الأمل
محمد المصري
19-11-2010, 03:17 PM
حمدا لله على السلامة
كل سنة وانتى طيبة ياستايلوا
انا بقى قضيت اجازة العيد فى البلد مع الاهل
وبصراحة مكنتش عايز ارجع
كل سنه وانتى طيبه ياستايلو
انا ياستى قضيت اجازه لعيد مع زوجى واولادى ده اول يوم وكمان جزءمن اسره زوجى جم عيدوا علينا
وتانى يوم ياستى مع اسرتى الجميله والدتى واخواتى واولادهم وكان يوم جميل جدا وقعدنا نضحكونخطف من بعض السودانى واللب ورجعنا فعلا اطفال فى وجود امى الجميله ربنا يديها الصحه يارب
اما ثالت يوم كان عندنا اخوات زوجى برضو لزيارتنا وكان يوم جميل جدا برضو
والنهارده اهو قاعدين بنستعد للمدارس من تانى وللشغل
واهو عدا هوا العيد وايامه الجميله
ربنا يجعل كل ايامنا اعياد يارب
stylooo
19-11-2010, 04:53 PM
حمدا لله على السلامة
كل سنة وانتى طيبة ياستايلوا
انا بقى قضيت اجازة العيد فى البلد مع الاهل
وبصراحة مكنتش عايز ارجع
بارك الله فيك و دائماً مشارك إيجابى معى
كل سنة و حضرتك طيب
مستر محمد أبو زيد
جميل إنك ترجع من فترة استجمام مع الأهل
ف البلد و مع الأصحاب
و تذكر أيام الصبا و الشباب
و أكيد كان عيد جميل
منتظرة الجميع
يقصون علينا ماذا تم فى العيد ؟؟؟؟
:36_3_12[1]:
الفجر الساطع
الفجر هو الأمل
اسامة22
19-11-2010, 04:58 PM
انا بقي كنت راسم اطلع كورنيش الخبر اتمشي شوية واشم هوا
واريح كام يوم من الشغل وتعبة وانزل الدمام اشوف اصدقائي واولاد عمي اسلم عليهم
ولكن تاتي الرياح بما لاتشتهي السفن
تعبت اول يوم العيد وقضيت الاجازة في السرير ومع ادوية البرد والكحة والسخونية
قدر الله وماشاء فعل
الحمدللة رب العالمين
وكل عام وانتم بخير
stylooo
19-11-2010, 05:00 PM
كل سنه وانتى طيبه ياستايلو
انا ياستى قضيت اجازه لعيد مع زوجى واولادى ده اول يوم وكمان جزءمن اسره زوجى جم عيدوا علينا
وتانى يوم ياستى مع اسرتى الجميله والدتى واخواتى واولادهم وكان يوم جميل جدا وقعدنا نضحكونخطف من بعض السودانى واللب ورجعنا فعلا اطفال فى وجود امى الجميله ربنا يديها الصحه يارب
اما ثالت يوم كان عندنا اخوات زوجى برضو لزيارتنا وكان يوم جميل جدا برضو
والنهارده اهو قاعدين بنستعد للمدارس من تانى وللشغل
واهو عدا هوا العيد وايامه الجميله
ربنا يجعل كل ايامنا اعياد يارب
العيد فعلا مع الأهل و الأسرة له طعم تانى
و أرجو أن تكون كل أيامكم أعياد و فرح و سرور
وكل عام و أنتم جميعاً بخير و سلام
خالص الود و السعادة
وجميل تقسيم الأيام بين الجميع للخروج من الروتين اليومى
http://www.6ocity.net/vb/images/smilies/36_3_12%5B1%5D.gif
الفجر الساطع
الفجر هو الأمل
stylooo
19-11-2010, 05:06 PM
انا بقي كنت راسم اطلع كورنيش الخبر اتمشي شوية واشم هوا
واريح كام يوم من الشغل وتعبة وانزل الدمام اشوف اصدقائي واولاد عمي اسلم عليهم
ولكن تاتي الرياح بما لاتشتهي السفن
تعبت اول يوم العيد وقضيت الاجازة في السرير ومع ادوية البرد والكحة والسخونية
قدر الله وماشاء فعل
الحمدللة رب العالمين
وكل عام وانتم بخير
كل سنة و حضرتك طيب مستر/ أسامة 22
و غداً تسترد صحتك و تعوضها ......
السعودية بيكون العيد فيها مدته شهر و خاصة عيد الأضحى
و نرجو أن يكون تم شفاؤك
و تقوم بألف صحة و سلامة
و تقضى باقى فترة العيد فيما خططت له إن شاء الله
و بارك الله فيك و دعائى لك بالشفاء طهور لا بأس
منتظرة تفاعل الباقين
http://www.6ocity.net/vb/images/smilies/36_3_12%5B1%5D.gif
الفجر الساطع
الفجر هو الأمل
since1990
19-11-2010, 06:18 PM
احلى شئ التواجد مع الاهل.
اول يوم مع اهلى,
تانى يوم مع اهل زوجتى,
وبعدين قضيت اناواسرتى يوم فى النادى, وانهارده خروج باليل مع الاصدقاء.
وربنا يعيده علينا جميعا بالخير
,
stylooo
19-11-2010, 07:51 PM
كل سنة و أنتم طيبون بخير و سلام
و ربنا يديم عليكم السعادة
و أحسن شئ التخطيط الجميل للخروج و كل شئ فى وقته
و أرجو أن تقضى أمسية رائعة
و ترجع لأسرتك بألف سلامة
مع تحيات
فريق الفجر الساطع
الفجر هو الأمل
stylooo
19-11-2010, 07:52 PM
احلى شئ التواجد مع الاهل.
اول يوم مع اهلى,
تانى يوم مع اهل زوجتى,
وبعدين قضيت اناواسرتى يوم فى النادى, وانهارده خروج باليل مع الاصدقاء.
وربنا يعيده علينا جميعا بالخير
,
كل سنة و أنتم طيبون بخير و سلام
و ربنا يديم عليكم السعادة
و أحسن شئ التخطيط الجميل للخروج و كل شئ فى وقته
و أرجو أن تقضى أمسية رائعة
و ترجع لأسرتك بألف سلامة
مع تحيات
فريق الفجر الساطع
الفجر هو الأمل
طيب ياستايلو كلنا قولنا اهو
انتى بقى تعالى قولى لنا عملتى ايه فى اجازه العيد
يلا ياحاجه فى انتظار تقريرك لنا عن العيد وفيما فعلتيه فيه
من امام شاشه الكمبيوتر خلود
stylooo
20-11-2010, 09:07 AM
طيب ياستايلو كلنا قولنا اهو
انتى بقى تعالى قولى لنا عملتى ايه فى اجازه العيد
يلا ياحاجه فى انتظار تقريرك لنا عن العيد وفيما فعلتيه فيه
من امام شاشه الكمبيوتر خلود
شكراً لك خلود على تقدمى لكى أقص عليكم
ماذا فعلت ؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!
هههههههههههه بدايةً
ذهبت لأهلى و لكنى ذهبت بعد انتهاء صلاة العيد
و حزنت جداً لانى لم أحضر النحر
حيث يكون لنا طقوس غريبة فى الذبح
فعند نحر الذبيحة أنا و أخواتى البنات نضع أرجلنا بدمائها
و هذا وصفة من الأجداد
و ثانيا نجلس نتفرج على الجزار و هو يتفنن فى إخلاء اللحوم من العظام
و كأنه مايسترو يعزف على جوانب الذبيحة
كل هذا لم أحضره بسبب تباطؤ كل من عندى بالمنزل فى الاستعداد للمغادرة مبكراً
تقابلت مع الأهل و هناك القادمين من مختلف البلدان
و جلسنا نأكل الفتة و اللحوم الطازجة
و بعدها تجاذبنا أطراف الحديث
- بجانبه الترمس و الحمص و الفول المقلى و أنواع من اللب و السودانى و المكسرات
و أيضاً أنواع من البسكويت المالح -
عن الصباح و كيفية الصلاة
و اليوم الثانى فكرنا للخروج و خططنا و لكن مرض والدى لم يسمح لنا
قررت والدتى إننا ندخل المطبخ و كل واحدة مننا تعمل أكلة من اللحوم و الكبد و خلافه
و بالفعل قضينا اليوم فى المطبخ
و آخر النهار ذهبنا لكى نسلم على باقى أفراد العائلة
مع تبادل التهنئة أيضا للبعيد منهم من خلال الموبيل
و ثالث يوم خرجنا جميعاً لستى ستار و دخل الأبناء السينما
و جلسنا نحن فى أحدى الكافيهات نتناول القهوة و خلافه مع الضحك
و رجعنا بعدها كل على بيته
و هذا ما فعلت
أين باقى الأعضاء يقص علينا ماذا فعل فى الأجازة ؟؟؟؟
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved, TranZ by Almuhajir