المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : - "momken a3`ls 7ba wla eh" -

RSS
10-11-2010, 10:21 PM
heyyyyyyyyyyyy every
gr8 body here هاى عليكوا هنتكلم معاكوا بالعربى عشان عارفة فية ناس هتقولى مش فاهمين احلى طقم غلاسة اهو انا ميرو من اليكس عندى 15 سنة بس السن بالنسبالى مجرد رقم وهتعرفوا دة بعدين انا فى مدرسة الe-l-s الانجليش اوك وبما ان الفيس بوك بتاعى اتقفل عشان قال اية اسباب سياسية اصلى كنت بحرض الجماهير هههههههههههههههههههههههههههه المهم
قلت بقى اجى اقعد عندكوا شوية وشكلى كدة هقعد كتير انا من رشدى للى يعرفها ولسة مفركشة قريب بالحق انا اسمى ريم او اوشين الى تحبوة اصلى زى اليابانيين وبالنسبة بقى للحب وكدة والله جربت بس الموضوع بيبقى غبى اوى فى سنى ومن الاخر ما احبش واحد لسة بابا ةومامتة بيدولة المصروف يعمل فيها راجل عليا وانا بصراحة ما بحبش حد يفرض راية عليا ويعمل فيها كبير على افاية و بعدين انا عمرى ما حبيت انا جربت بس ما حبيتش واصحابى طول عمرهم يقولو ما اتخلقش لسة الى يخلى ميرو تحبة لانى من الاخر فكرتى عن الحب دى انو ما بيبقالوش طعم غير وانت كبير كدة واملى مركزك وتحبى واحد عارفة انو راجل ويقدر يتحمل المسئولية وبعدين ما فيش واد بيخطف البنت على الحصان الابيض وكدة وياخدها على مدينة الاحلام لا دة كبيرة هيبقى سواق تكتك وهياخدها على موتوسيكل وهيرميها عند اول ملف يحس فية ان الحمولة تقلت وبعدين ايو حوار الوسادة الخالية دى ما طول عمر الوسادة فيها قطن\\\\\\\\ عالاقل الى انا بنام عليها ههههههه بجد مسخرة اوى عالعموم انا حبيت اعرف كل حد هنا شخصيتى ومن ناحية الخرافات والخزعبلات انا مش بامن بيها تماما ولا ابراج وهبل من دة
ومش بتفرج على مسلسلات او افلام عربى لانها دايما بيبقى فيها الجانب الطيب والجنب الشرير والموسيقى الحزاينى ولازم يكون فية اتنين بيحوبا بعض دة لازم انا تقريبا قلت كل حاجة عندى وعاوزة اسمع اجمد سلام لكل الاسكندرانية الى شبة الصينيين والى مش شبههم بردو وفية مقولة احب اختم بيها الحوار قالى باى قلتلة بيس هوة الى خسر هوة الى سيس واللى اتكسر جوايا مج مش كباية ههههههههههههه واجمد سلام للولاد الى فاكرين نفسهم دماغ وبيدوا البنات بالجزم بعدوا ما يخدوهم فى حتة ضلمة ويعملو فيهم حاجات مش كويسة

منقـــول