المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : - "رسايل حب ورمانسيه هاتعجبكوا أووى" -



RSS
09-11-2010, 05:00 PM
<div><div align="center">http://www.ee77ee.com/vb/imgcache/0d58b034e320c2747ccc9b9ef4a16d5b.gif





مع هدوء الليل وسكون البشر حبيت اسلم أقول بحبك يا قمر

سؤالك عنى يكفينى ومن غيرك يواسيني احبك وأنت ناسيي ولو برسالة داويني

كل الناس تحب البسبوسة إلا أنا أموت واخد منك بس بوسه

http://www.ee77ee.com/vb/imgcache/b7d86c12e09f91618474995fc466f45c.gif

<font face="Microsoft Sans Serif"><font size="5"><font color="#4b0082"><b> <font color="darkorange">يا ارق من النسمة وانعم من الطير حبيت بس أقولك