المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ** "اخوكى بيحب؟!! امسكيها ذله عليه..ههههههههه "

RSS
08-11-2010, 11:40 AM
انا هقولك .... هاتى ودنك انتى بس

1 - هتلاقى الواد اخوكى نظف كدا مره واحده ....

هتلاقيه وهوا نازل لابس الحته الى على الحبل ... وكان واقف قدام المرايا 4 ... 5 ساعات ... وقبل ما ينزل يجى يقف قدامك ها كدا شعرى حلو...مظبوط ولا اعمله تانى..ها الطقم جامد؟!! اديلوا بالطفايه وافتحى نافوخه :11ap:
2 - بقى صاحب الحلاق ... من كتر ما بيروحله .... الله يرحم ايام ما كانت زيارة الحلاق فى المناسبات ....سبحان الله كان معفن من كام يوم ومااما بتصوت عشان يستحمى :D

3- يعيش دور عم الرومانسى العاطفى ... لو شاف فيلم رومانسى ... يحاول ينزل دموع علشان يعيش الدور صح..وتلاقيه ياقلب امه متأثر اوى ان البطل شعره وقع فى الاخر :11ap:

4 - طول الوقت سرحان فى ايه!!! فى النحنونه طبعا ...اكيد فى الى بالى بالك .. ومش معاكوا خالص ... ومش على بعضه ..

5 - مش بيسيب الموبايل من ايده طول الاربعه وعشرين ساعه فى ايده ويبدء يدور فى موبيلك وموبيلات العيلة والاهل والحبايب على رسائل حب وغرام...موبايلى هو حياتى شعار جديد لحياته اللى اتشقلبت

6 - معهوش كريدت على طول .... وكل شويه نازل اشحن كريدت وطبعا من فلوس اخته حبيبته او من فلوس الحجة لانه ضيع القرشين الي كان محوشهم في دبدوب الفلانتين الي فات ... يلا ما علينا ...

7 - يهتم شويه بموضه البناااااااات عايز يجاري العصر يعني انه فاهم يعنى ... علشان لما يعد معاها يترسم قدامها ... ويعد يسالك .. ويسيبك تتفرجى على الى انت عايزه فى التلفزيون علشان بتعلم ويعرف يترسم صح

8 - اذا هو بقى خلاص متهور في الحب يبتدى يلخبط فى الاسامي يعنى ينادي خواته باسامي ثانيه

9- يبتدى يتكلم بذوق ورقه ... بعد ما كان بيقول ... انجزى ... خلصى ... اعملى ... مش فاضى ... يووووووووووه

تلاقيه ... ايه ياعمرى ومعلش اسف مش فاضى اوعدك هتتنفذ ...

كل واحدة اخوها كدة تاخد بالها وتمسك عليه ذلة بقى واول مصلحه تطلعى بيها انا ليا النص

تحيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااتى

http://www.glittermaker.com/temp-images/4/708/glitter-sparkle-128919504057518.gif