مشاهدة النسخة كاملة : الاهلى يفوز على الترجى التونسى
fagrmasr01
04-10-2010, 11:54 AM
فاز الاهلي المصري على الترجي التونسي 2-1 الاحد في القاهرة في ذهاب الدور نصف النهائي لمسابقة دوري ابطال افريقيا لكرة القدم.
وسجل محمد فضل (38) واحمد فتحي (68) هدفي الاهلي, وأسامة الدراجي (72) هدف الترجي.
ويلتقي الفريقان ايابا في 16 اكتوبر تشرين الاول الحالي في تونس.
lionking
04-10-2010, 01:21 PM
لالالالالالالالالالالالا
بس برده الاهلى كان وحش اووووووووى
وهنتبهدل فى الماتش الجاى
:1: :1: :1:
fagrmasr01
04-10-2010, 04:42 PM
فعلا يا ليون
الاهلى مكانش فى الفورمة امبارح وربنا يستر فعلا على الاهلى فى الماتش الجاى
abo trieka elking
04-10-2010, 09:01 PM
يعنى يا جماعة لما الاهلى يلعب حلو كل ده ويكسب كل المكاسب دى
ويلعب وحش مرة من نفسه
ده اذا كان لعب وحش اصلا
يبقى نهاجمه ونقول هيتبهدل
مين يقف فى صفهم اذا احنا جماهير الاهلى اللى بنحبه قلنا عليه كده
ان شاء الله مافيش بهدلة ولا حاجة
وهنكسب باذن الله
زى ما اتعودنا من النادى العظيم
زى ما حصل قبل كده مع الصفاقسى التونسى فى 2006
الاهلى لسه هيمتعنا بمفاجأته
بس دعواتكم ليه
لا انا سمعت ان الاهلي لعب حلو
بس الحظ كان معاند معاه
وان شاء الله الاهلي يفوز هناك كمان
fagrmasr01
05-10-2010, 12:33 PM
ابو تريكة الجميل
كلنا طبعا بندعى للأهلى بالنصر واحنا كلنا من عشاق الفانلة الحمراء ومع الأهلى قلباً وقالباً
الأهلى هو قلعة الرياضة فى مصر والعالم العربى كله بلا منافس ولا منازع
وانا اهو يا صديقى كتبت ردى بالخط الأحمر .. تشجيعاً للأهلى العظيم
يارب ينصر الأهلى ويوفقه
fagrmasr01
05-10-2010, 12:35 PM
خلود ..
كلنا طبعا نتمنى للأهلى الرائع ان يفوز بإذن الله
وباذن الله نحتفل وتحتفل مصر كلها بفوز الأهلى فى تونس
وفى جميع مبارياته جوا وبرا مصر باذن الله
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved, TranZ by Almuhajir