مشاهدة النسخة كاملة : ثوره ولا انقلاب ولا استدعاء لنظام مستبد
ahmedabdelziem
08-09-2013, 09:04 PM
معلش ان كنت ناوى اكمل المقال
بس فعلا لقيت انى لازم اشوف ردودكم وبعدين اكتب التحليل اللى انا شايفه
من وجهه نظرى انا
قموره
09-09-2013, 11:47 AM
طيب ما تقول رأيك انت الاول يااحمد
بص بقى هى ثوره ومن بدايتها ثوره وعمره ما كان انقلاب واللى يقول غير كده اسمح لى اقول عليه مبيفهمش
بس النظام المستبد ده بقى ربنا يستر منه
lionking
09-09-2013, 12:01 PM
:1::1:
هو انا ناقصه جنان يا احمد
يعنى الموضوع هو راس الموضوع ولا انا احوليت
ahmedabdelziem
13-09-2013, 08:36 PM
طيب عموما انا هقول رأى الشخصى فى الموضوع ده حالا
تقدروا تشوفه
محمد المصري
13-09-2013, 09:21 PM
اية يا احمد هو الموضوع صعب ولا اية
عموما انا رائيي
ان لو ثورة يناير موقفش معاها العسكر ( الجيش ) مكنتش نجحت
وكذلك ثورة 30 يونيو
وكذا اى ثورة تحدث فى مصر مستقبلا
ارى اننا اخطئنا بعد ثورة يناير
وها نحن رجعنا من جديد لتصحيج خطانا
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved, TranZ by Almuhajir