المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مبروك يااستاذ جمال



اميرة حبى انا
12-10-2012, 01:57 AM
http://uploads.sedty.com/imagehosting/356608_1332976281.gif
أتقدم لك
بأجمل وأرق التهاني
محموله على وريقات الورد
أقدمها لك
الاخ والصديق والقريب من قلوبنا جميعا
جمال فجر مصر
بمناسبة الاشراف العام

تقديرا متواضعا منا لجهدك المتلألئ في سماء منتدى مدينة 6 اكتوبر
كنت ومازلت رمزاً للتميزوالتقدم


http://2.bp.blogspot.com/_aNTW6LqRt_E/SSC0Prkh8uI/AAAAAAAAArA/1GI7qXc6ZXE/s320/%D9%85%D8%A8%D8%B1%D9%88%D9%83.gif
ألف مبروك على جهدك المتميز والرائع
وأتمنى لك مزيداً من التألق والإزدهار والتقدم والإبداع
استاذ جمال
انت انسان رائع تحمل بين جنبات ضلوعك قلب مفعم بالحب
والمودة والتقدير لك يجب ان تكون بالفعل رائعة بكل المقاييس
نهنئك ونبارك لك..
على اختيارك من ضمن باقة المشرفين العامين بكل جداره و استحقاق
لقد تميزت فى اختيارك لمواضيعك وفى روعة ردودك وابهرتنا بكلماتك
كنت ولازلت مبدع
ولقد اسعدتنا بمواضيعك وحضورك المميز دوما ً
ودائما ما كنت تشعرنا بكل الاحاسيس الجميلة التى تتميز فى ابداعاتك المتواصلة

http://www.gmrup.com/d4/up13340551141.gif
كلمة منى ليك
انا مكنتش بحب الشعر وفى اشعار كنت بقراها اقول لنفسى ايه الكلاكيع دى
وبمنتهى الامانة وبدون مجاملات
حبيت الشعر بسببك
لسهولة وصدق كلماتك
حتى لو مش رومنسى
انت كتبت فى كل حاجة
فى اشعارك وبقلمك وكلمات
ضحكتنى
وزعلتنى
وابكتنى
كنت بثور عشان الرسول
وعشان مصر
وفى كل حاجة تحصل كنت بلاقى كلماتك بمنتهى القوة بتوصف اللى حصل
استاذ جمال
كلمتى منى ليك طالعة من قلبى والله
وارجو وادعو الله وهو القادر على كل شئ
ان يمن عليك بالشفاء التام
وان تظل بيننا ومعنا دائما وابدا
بطيبتك ومشاكلك
بقلمك وكلماتك
بردودك ومعاكساتك
ربنا يخليك لينا ولاولادك واهلك
ويمن عليك بالشفاء العاجل
http://www.wata.cc/forums/imgcache/13095.imgcache.gif
http://external.ak.fbcdn.net/safe_image.php?d=AQAoUDefhcM_FJt6&url=http%3A%2F%2Fi4.ytimg.com%2Fvi%2Fg8yWUsOliIU%2 Fhqdefault.jpg

خلود
12-10-2012, 10:48 AM
http://im24.gulfup.com/2012-05-21/1337572802631.gif


سعيده انى اول المهنئين لك ياجمال

انت بالفعل تستحق كل الكلام الجميل وكل المشاعر الفياضه

انت كنت وما زلت لنا جميعا الاخ الكبير الجميل الناصح المشاكس المعاكس اللذيذ

نعم نحن كلامنا موجه لك انت وطالع من القلب زى اميره ما قالت

لك قلب كقلب الطفل يفرح باقل الاشياء وهذا ما يميزك تغضب وتفرح وينتهى الامر سريعا لطالما استوعبنا هذا القلب كثيرا
تستحق الاشراف والتميز لانك بالفعل متميز بتواجد وحضور ومشاركات ومناقشات وكمان خناقات ههههههههههههه


ربنا يديك الصحه يارب ياجمال ويشفى عنك وتفضل تنورنا دايما وتعاكسنا دايما



http://forum.ylaa.com/uploaded/192507_1337599413.gif

fagrmasr01
12-10-2012, 08:20 PM
اميرة
والله ضاعت منى الكلمات من شدة تأثرى بكلمتك يا أميرة بحق فوق عرش الابداع
فرحتينى وحسستينى بالسعادة اللى معرفش أوصفها والله احطتينى برعاية ولطف بكرمك فوق قدرتى على الرد
اشكرك يا أميرة يارب يخليكى ويسعدك زى ما أسعدتى قلبى وفرحتينى

أميرة
فرحتى بكلمتك اكبر من 1000 ترقية ومليون وسام

fagrmasr01
12-10-2012, 08:29 PM
خلود
يارب يخليكى ويكرمك يا مفرحانى دايما ومشجعانى بكلامك الجميل
تشجيعك له فرحة يا خلود مخصوصة من زمان .. وجودك وتواصللك سعادة وابتسامة .. حتى واحنا بنتخانق هههههههه شكرا يا خلود بجد على فرحة فى قلبى زرعتيها .. وزرعتى فيها ذكريات اجمل سنين .. فيها كل شئ حلو وجميل .. بتسعدينى والله ياخلود فرحة جميله يارب يسعدك ويبارك لك ويكرمك

خلود
12-10-2012, 11:15 PM
انت بتستحق كل تقدير وتكريم ياجمال

وربنا يقدرنا يارب ونستمر نعطى لمكان جمعنا سوا على الحب والاحترام والموده

fagrmasr01
13-10-2012, 11:18 AM
يارب يخليكى ويبارك لك يارب

nogafoda
13-10-2012, 02:58 PM
ايه دي بقي ده
انتم بتضحكو علينا بكلمتين تهنئه
من غير ولا حفل تكريم ولا عشاء علي شرف الاستاذ جمال
هو مين الدير هنا المسؤل عن الاحتفاليات دي
بس برضو الف مليون مبروك يا استاذ جمال والله انت بحق تستاهل اكتر من كده بكتير مش بس الاشراف علي المنتدي
يا ريتك تشرف علي مستشارين الريس الي ناويين يخربوها دول
ونحن في انتظار دعوات حفل تكريم الاستاذ الفاضل نجم المنتدي
الاستاذ جمال

lionking
14-10-2012, 12:30 AM
ايوا يا عم

ماشيه معاك حلاوة اهى

الف الف مليون مبروك يا حاج جمال

وانت طبعا ادها وادود

شد حيلك معانا بأه وعايزين شغل عالى عالى عالى

خلود
14-10-2012, 12:50 AM
يابختك ياعم

كل البنات الامورات دول عمالين يعاكسوا فيك ويباركوا لك

ماشيه معاك زى الحلاوه

هههههههههههههههه

ahmedabdelziem
17-10-2012, 04:32 AM
الف مليون مبروك ياحاج جمال
ويارب دايما فى تقدم
مش هشكر فيك بقا
عشان محدش يحسدك
يكفينى فخرا انك والدى

fagrmasr01
17-10-2012, 08:24 AM
ايه دي بقي ده
انتم بتضحكو علينا بكلمتين تهنئه
من غير ولا حفل تكريم ولا عشاء علي شرف الاستاذ جمال
هو مين الدير هنا المسؤل عن الاحتفاليات دي
بس برضو الف مليون مبروك يا استاذ جمال والله انت بحق تستاهل اكتر من كده بكتير مش بس الاشراف علي المنتدي
يا ريتك تشرف علي مستشارين الريس الي ناويين يخربوها دول
ونحن في انتظار دعوات حفل تكريم الاستاذ الفاضل نجم المنتدي
الاستاذ جمال


يارب يخليكى ويبارك لك يارب

والله اسعدتى قلبى يا نوجا بكلمتك اللى اكثر من جميلة

ربنا يخليكى ويبارك لك

fagrmasr01
17-10-2012, 08:32 AM
ايوا يا عم

ماشيه معاك حلاوة اهى

الف الف مليون مبروك يا حاج جمال

وانت طبعا ادها وادود

شد حيلك معانا بأه وعايزين شغل عالى عالى عالى





والله انتى بقا اللى تستاهليها يا ليون

بس تلاقيهم بيجبرووا خاطررى.

عشان عجووووز وتتلاقيهم اول ما اخف هاسيحبووا منى العلاوة والترقية

ومش بعيددد كمان ينزلوا فيا صرررب

fagrmasr01
17-10-2012, 08:35 AM
يابختك ياعم

كل البنات الامورات دول عمالين يعاكسوا فيك ويباركوا لك

ماشيه معاك زى الحلاوه

هههههههههههههههه



هههههههههههههههههههههههههه

وانا كمانن نفسى اعاكسهم

بس صبركم عليا لما اخف باذن الله

قولى يارب

fagrmasr01
17-10-2012, 08:38 AM
الف مليون مبروك ياحاج جمال
ويارب دايما فى تقدم
مش هشكر فيك بقا
عشان محدش يحسدك
يكفينى فخرا انك والدى


والله انا اللى اتشرف بيك يا احمد
يارب يبارك لك ويحميك ويكرمك