اميرة حبى انا
12-10-2012, 01:57 AM
http://uploads.sedty.com/imagehosting/356608_1332976281.gif
أتقدم لك
بأجمل وأرق التهاني
محموله على وريقات الورد
أقدمها لك
الاخ والصديق والقريب من قلوبنا جميعا
جمال فجر مصر
بمناسبة الاشراف العام
تقديرا متواضعا منا لجهدك المتلألئ في سماء منتدى مدينة 6 اكتوبر
كنت ومازلت رمزاً للتميزوالتقدم
http://2.bp.blogspot.com/_aNTW6LqRt_E/SSC0Prkh8uI/AAAAAAAAArA/1GI7qXc6ZXE/s320/%D9%85%D8%A8%D8%B1%D9%88%D9%83.gif
ألف مبروك على جهدك المتميز والرائع
وأتمنى لك مزيداً من التألق والإزدهار والتقدم والإبداع
استاذ جمال
انت انسان رائع تحمل بين جنبات ضلوعك قلب مفعم بالحب
والمودة والتقدير لك يجب ان تكون بالفعل رائعة بكل المقاييس
نهنئك ونبارك لك..
على اختيارك من ضمن باقة المشرفين العامين بكل جداره و استحقاق
لقد تميزت فى اختيارك لمواضيعك وفى روعة ردودك وابهرتنا بكلماتك
كنت ولازلت مبدع
ولقد اسعدتنا بمواضيعك وحضورك المميز دوما ً
ودائما ما كنت تشعرنا بكل الاحاسيس الجميلة التى تتميز فى ابداعاتك المتواصلة
http://www.gmrup.com/d4/up13340551141.gif
كلمة منى ليك
انا مكنتش بحب الشعر وفى اشعار كنت بقراها اقول لنفسى ايه الكلاكيع دى
وبمنتهى الامانة وبدون مجاملات
حبيت الشعر بسببك
لسهولة وصدق كلماتك
حتى لو مش رومنسى
انت كتبت فى كل حاجة
فى اشعارك وبقلمك وكلمات
ضحكتنى
وزعلتنى
وابكتنى
كنت بثور عشان الرسول
وعشان مصر
وفى كل حاجة تحصل كنت بلاقى كلماتك بمنتهى القوة بتوصف اللى حصل
استاذ جمال
كلمتى منى ليك طالعة من قلبى والله
وارجو وادعو الله وهو القادر على كل شئ
ان يمن عليك بالشفاء التام
وان تظل بيننا ومعنا دائما وابدا
بطيبتك ومشاكلك
بقلمك وكلماتك
بردودك ومعاكساتك
ربنا يخليك لينا ولاولادك واهلك
ويمن عليك بالشفاء العاجل
http://www.wata.cc/forums/imgcache/13095.imgcache.gif
http://external.ak.fbcdn.net/safe_image.php?d=AQAoUDefhcM_FJt6&url=http%3A%2F%2Fi4.ytimg.com%2Fvi%2Fg8yWUsOliIU%2 Fhqdefault.jpg
أتقدم لك
بأجمل وأرق التهاني
محموله على وريقات الورد
أقدمها لك
الاخ والصديق والقريب من قلوبنا جميعا
جمال فجر مصر
بمناسبة الاشراف العام
تقديرا متواضعا منا لجهدك المتلألئ في سماء منتدى مدينة 6 اكتوبر
كنت ومازلت رمزاً للتميزوالتقدم
http://2.bp.blogspot.com/_aNTW6LqRt_E/SSC0Prkh8uI/AAAAAAAAArA/1GI7qXc6ZXE/s320/%D9%85%D8%A8%D8%B1%D9%88%D9%83.gif
ألف مبروك على جهدك المتميز والرائع
وأتمنى لك مزيداً من التألق والإزدهار والتقدم والإبداع
استاذ جمال
انت انسان رائع تحمل بين جنبات ضلوعك قلب مفعم بالحب
والمودة والتقدير لك يجب ان تكون بالفعل رائعة بكل المقاييس
نهنئك ونبارك لك..
على اختيارك من ضمن باقة المشرفين العامين بكل جداره و استحقاق
لقد تميزت فى اختيارك لمواضيعك وفى روعة ردودك وابهرتنا بكلماتك
كنت ولازلت مبدع
ولقد اسعدتنا بمواضيعك وحضورك المميز دوما ً
ودائما ما كنت تشعرنا بكل الاحاسيس الجميلة التى تتميز فى ابداعاتك المتواصلة
http://www.gmrup.com/d4/up13340551141.gif
كلمة منى ليك
انا مكنتش بحب الشعر وفى اشعار كنت بقراها اقول لنفسى ايه الكلاكيع دى
وبمنتهى الامانة وبدون مجاملات
حبيت الشعر بسببك
لسهولة وصدق كلماتك
حتى لو مش رومنسى
انت كتبت فى كل حاجة
فى اشعارك وبقلمك وكلمات
ضحكتنى
وزعلتنى
وابكتنى
كنت بثور عشان الرسول
وعشان مصر
وفى كل حاجة تحصل كنت بلاقى كلماتك بمنتهى القوة بتوصف اللى حصل
استاذ جمال
كلمتى منى ليك طالعة من قلبى والله
وارجو وادعو الله وهو القادر على كل شئ
ان يمن عليك بالشفاء التام
وان تظل بيننا ومعنا دائما وابدا
بطيبتك ومشاكلك
بقلمك وكلماتك
بردودك ومعاكساتك
ربنا يخليك لينا ولاولادك واهلك
ويمن عليك بالشفاء العاجل
http://www.wata.cc/forums/imgcache/13095.imgcache.gif
http://external.ak.fbcdn.net/safe_image.php?d=AQAoUDefhcM_FJt6&url=http%3A%2F%2Fi4.ytimg.com%2Fvi%2Fg8yWUsOliIU%2 Fhqdefault.jpg