المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بدايه التقديم بالمدارس التجريبيه



kamy
30-05-2010, 07:36 PM
بسم الله الرحمن الرحيم


ان شاء الله

سوف يبدء التقديم لكى جى 1 بالمدارس التجريبى يوم الثلاثاء الموافق 1/6/2010
بالنسبه للتجريبىبمدرسه الطلائع والتجريبى النموزجى التقديم بالمدرسه نفسها والمدرسه بها الدوسهات الخاصه بها

وياريت اللى يعرف كل المدارس التجريبى الجديده يكتب
الكلام دا عرفته من الاداره التعليميه وشكرآ

نفرتارى
01-06-2010, 10:30 AM
مشكوررررررررررررررررر

EmmRan
24-11-2010, 02:55 PM
من فضلك كنت عايزة اعرف سن القبول السنة دي ل kg-1 في المدارس التجريبي، عايزة اعرف المرحلة الاولى و الثانية؟