المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تجديد حبس الفتاة المتهمة فى قضية نائب القليوبية 15 يومًا.. والنيابة تنتظر رفع الحصانة



خلود
13-06-2012, 12:30 AM
http://gate.ahram.org.eg/Media/News/2012/6/11/2012-634750403797474113-747_main_thumb300x190.jpg

ونيس


قرر قاضى المعارضات بمحكمة بنها، تجديد حبس الطالبة الجامعية المتهمة بارتكاب فعل فاضح فى الطريق العام، مع النائب على ونيس 15 يوما على ذمة التحقيقات.

وجهت النيابة للطالبة تهمة التزوير فى محضر الشرطة، وارتكاب فعل فاضح وذلك بعدما تسلمت النيابة تحريات المباحث والتى أكدت صحة الواقعة.

كانت نيابة بنها قد قررت مطابقة الصوت الموجود فى السيديهات الخاصة بالقضية بصوتها من قبل خبراء باتحاد الإذاعة والتليفزيون واستمعت لأقوال ضباط الشرطة اللذين أكدوا فى التحقيقات أن الواقعة حدثت بالفعل، وأن الفتاة المتهمة هى نفس الفتاة التى تم ضبطها مع النائب فى وضع مخل بالآداب. وتنتظر النيابة موافقة مجلس الشعب برفع الحصانة عن النائب للتحقيق معه.

fagrmasr01
14-06-2012, 08:22 AM
برغم ان الموضوع لازم يتحقق فيه وفعلا مش موضوع سهل
بس انا صعبان علىَّ اوى الفضيحة اللى اتفضحوها أهل البنت .. حتى لو كانت غلطت .. الستر كان اولى .. وكان ممكن يتحقق فى الموضوع بدون الكشف عن شخصيتها بهذه الفضيحة ..

ولو كانت بريئه كمان هتكون الكارثة أكبر

ربنا يستر على اهلها .. ويظهر الحقيقة برحمته

اميرة حبى انا
14-06-2012, 03:02 PM
هى الفضيحة مش مقصود بيها البنت
بس اهو اللى حصل
واهو مكتوب ان الصوت طلع صوتها فعلا
مش عارفة الجماعة هتبطل كدب امتى
اعوذ بالله
بس الصراحة المرة دى ليه حق يكدب
يعنى هيقول كنت فى عربية فى حتة ضلمة يعنى
عيب على دقنه

fagrmasr01
14-06-2012, 04:09 PM
هههههههههههههههههههههههه

حلو اوى بصراحة التعليق يا أميرة

فعلا .. عيب على دقنه

خلود
14-06-2012, 07:53 PM
هههههههههههههههههههههههه

بيقولوا طلع براءه

والعهده على اللى بيقولوا