المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : فى يوم انتخابك يارئيسنا الجديد .. صباح الورد على ولاد الشهيد



fagrmasr01
23-05-2012, 02:06 PM
فى يوم انتخابك يارئيسنا الجديد
صباح الورد على ولاد الشهيد




http://elbadil.com/sites/default/files/styles/428x254_mainstory_bigimage/public/12/05/21/shohadaa_25_yanair_0.jpg



يوم إنتخاب رئيسنا الجديد بقلبى باقول صباح الورد صباح النصر

صباح نور وحرية لكل وردة فتحت ف الجبين على خدودك يامصر

http://www.trakhes.com/tra/images/smilies/00001%20%2845%29.gif

بقولها بقلبى ودموعى .. لكل عين اتطفى نورها

باقيد أنوارى وشموعى .. فى كل مقبرة بازورها

http://www.trakhes.com/tra/images/smilies/00001%20%2845%29.gif

صباح الورد .. على اولاد الشهيد

متحزنوش .. بابا بيتولد من جديد

http://www.trakhes.com/tra/images/smilies/00001%20%2845%29.gif

رحمة الله عليكم ياأرق زهور مصرية اتروت بالدم


هاتعيشوا فى وجدانى ياللى شيلتوا عن جبينى الهم

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSuSeloAFB0aeOQ6_ww9N60X6Poaevr4 6PSqlqbaJR-IZ6RIujFRA

fagrmasr01
23-05-2012, 02:25 PM
صوتك أمانة يا ابن مصر .. اوعى تبيع صوتك
صوتك هو علامة النصر .. تزويره معناه موتك

اللى حيسكن جوا القصر .. لازم نختاره بضمير
اوع تنام متروحش تصوت .. زهقنا من التقصير

بلدك محتاجة لضميرك .. تبنى مستقبل اولادك
خلى ضميرك يختار ريس يبنى بجد مجد بلادك

خلود
06-06-2012, 11:01 PM
الله الله ياكبير

كلام فى الصميم وبجد حسنى اننا فى ثوره

جميل كلامك ياجمال

ووحشتنا ابداعاتك الروعه واشعارك الجميله

افتقدناك

اسامة22
07-06-2012, 12:32 PM
الله الله ياعم جمال

كلام مافيش بعد كده

روعه روعه

تسلم ايدك ورحت فين ياحاج

مستنين باقى اشعارك اللى وحشتنا

fagrmasr01
11-06-2012, 09:31 PM
الله الله ياكبير

كلام فى الصميم وبجد حسنى اننا فى ثوره

جميل كلامك ياجمال

ووحشتنا ابداعاتك الروعه واشعارك الجميله

افتقدناك



ردك الأجمل يا خلود يارمز الكرم والجود

ربنا يخليكى واتعهد م النهاردة انا موجود

شكرا لتشجيعك وتحفيزك .. تسلمى ياخلود

fagrmasr01
11-06-2012, 09:34 PM
الله الله ياعم جمال

كلام مافيش بعد كده

روعه روعه

تسلم ايدك ورحت فين ياحاج

مستنين باقى اشعارك اللى وحشتنا



شكرا يا اسامة ربنا يطمننى عليك دايما بخير وسلام

يارب يوفقك ويبارك لك وترجعلنا بصحة وخير وسلام