المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رجعت الحشود واتحرك الميدان



fagrmasr01
13-04-2012, 04:33 PM
اهى رجعت الحشود من تانى واتحرك الميدان
الاخوان نزلوا وسلفيين رافضين عمر سليمان
حشود من تانى اتجمعت هنا وعارفين العنوان
يارب نرجع نتوحد ونجيب حق الشعب الغلبان
وننسى بئا كرسى الرئاسة والسلطة والبرلمان
وقلوبنا تتوحد تانى ليبرالى وسلفى والاخوان
ونهد عرش الطاغوت ونجيب لمصر الأمان

خلود
13-04-2012, 05:10 PM
ياريت والله ياجمال يبصوا للبلد بس واللى جرى لها

يارب اهديهم وجمعهم ووحدهم على كلمه واحده

كلمات رائعه كباقى كلامك وابداعاتك الجميله

تسلم لنا اشعارك الحماسيه امعبره عما نريد ان نصرخ به

fagrmasr01
13-04-2012, 11:47 PM
يارب ميحرمنيش ابدا من تشجيعك يا خلود
:36_3_11[1]::36_3_11[1]::36_3_11[1]:
أسعدتينى والله بتشجيعك .. يارب يبارك لك

اميرة حبى انا
22-04-2012, 01:11 PM
وقلوبنا تتوحد تانى ليبرالى وسلفى والاخوان
ونهد عرش الطاغوت ونجيب لمصر الأمان

كلام جميل والله
بس ياريتهم بيعملوا كده عشان مصر
اكيد الكل خلاص عرف انهم مش بيعملوا الا لمصلحتهم وبس
ومصر بقى
ملهاش غير ربنا
شكرا على الابداع

fagrmasr01
23-05-2012, 02:01 PM
انا اللى باشكرك والله أميرة شكر خاص من قلبى
وبنبضى بابعت لمصر من هنا أشواقى مع حبى
:36_3_19[1]::36_3_19[1]:
مرورك سعادة لكلماتى حقيقية .. يارب يخليكى
اعتذر عن التأخير .. وابعت تحياتى كلها اليكى
:36_3_19[1]::36_3_19[1]: