المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عيد ميلاد سعيد يا ليون



اميرة حبى انا
13-03-2010, 12:47 PM
13/3


اليوم يوم غير عادى


لان فى مثل هذا اليوم ولدت اجمل فتاه فى الكون كلو


اكيد الكل عرف انا بتكلم على مين


ليون كينج


كل عام وانتى بالف خير يا جميله


كل عام وانتى سعيده


كل عام وانتى الى الله اقرب


يلا الكل يهنى معايا


http://i41.tinypic.com/117ryic.jpghttp://i41.tinypic.com/117ryic.jpghttp://i41.tinypic.com/117ryic.jpg
http://i41.tinypic.com/117ryic.jpghttp://i41.tinypic.com/117ryic.jpghttp://i41.tinypic.com/117ryic.jpg
http://i43.tinypic.com/ne9c90.jpg

http://i43.tinypic.com/2likc5k.jpg

http://i40.tinypic.com/2sbn902.jpg

http://i41.tinypic.com/11uu4io.jpg

http://i40.tinypic.com/13yjsrn.jpg

http://i42.tinypic.com/n5nabl.jpg

http://i42.tinypic.com/wbdki1.jpg
كل سنة وانتى طيبة يا ليون
وعقبال مليووووووون سنة
فى صحة وسعادة وحب وهنا

http://i41.tinypic.com/117ryic.jpghttp://i41.tinypic.com/117ryic.jpghttp://i41.tinypic.com/117ryic.jpghttp://i41.tinypic.com/117ryic.jpg
http://i41.tinypic.com/117ryic.jpghttp://i41.tinypic.com/117ryic.jpghttp://i41.tinypic.com/117ryic.jpghttp://i41.tinypic.com/117ryic.jpg

محمد المصري
13-03-2010, 01:05 PM
كل سنة وانتى طيبة يا ليون
وعقبال الف سنة

AFIFI MOSTAFA
13-03-2010, 02:24 PM
كل سنة وانتى طيبة يا ليون وعقبال يا رب مليون سنة ومن تانى هقولك
من وراء القلب نعلن بل نؤكد حزننا
على فراقك يا ليون وابتعادك عننا
كم تعودنا وجودك بدر جالس بيننا

عفيفى

الفارس
13-03-2010, 04:24 PM
ليووووووون
كل سنة وانتى طيبة
وعقبال مليووووووون سنة
كل سنه وانتى فى صحة وسعادة وحب وهنا

nogafoda
13-03-2010, 04:32 PM
كل سنه
http://i43.tinypic.com/2likc5k.jpg (http://i43.tinypic.com/2likc5k.jpg)
وانت طيبه يا ليون

خلود
13-03-2010, 04:35 PM
بصى ياليون ياغاليه

انا هديتى لكى طبعا لانك غاليه لازم تكون غاليه برضو


بس ولا يهمك ياحاجه

http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/016/1546/0401615466944/0401615466944R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)



http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/016/1017/0401610172123/0401610172123R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)



http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/016/1546/0401615466982/0401615466982R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)



http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/016/1017/0401610172109/0401610172109R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)



http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/164/0664/0416406642063/0416406642063R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)




http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/164/0806/0416408063545/0416408063545R__ASTL_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)








http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/164/1320/0416413203622/0416413203622R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)




http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/164/3676/0416436766807/0416436766807R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)







http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/097/0434/0409704346467/0409704346467R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)



http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/016/0049/0401600499490/0401600499490R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)



http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/689/2279/0468922794719/0468922794719R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)




http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/344/1072/0434410722151/0434410722151R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)



http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/269/9380/0426993804867/0426993804867R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)



http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/753/0555/0475305557175/0475305557175R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)



http://images.saksfifthavenue.com/images/products/04/016/1480/0401614802958/0401614802958R_300x400.jpg (http://fashion.azyya.com/)

يلا ياقمر اختارى وابعتى العنوان وعينينا لكى

وكل سنه وانتى طيبه وبخير وصحه وسعاده يارب

محمود التهامي
13-03-2010, 08:36 PM
كل
سنة
وانتي
طيبة
يا
ليـــــــــــون


http://www.dreamagic.com/roger/lionKing.gif

محمد كمال
13-03-2010, 08:50 PM
كل سنة

وانتي

طيبة

يا / ليون كينج

وعقبال 100 سنة كلها طاعة لله

الباشا تلميذ
14-03-2010, 02:07 AM
كل سنة وانتى طيبة يا ليون

وعقبال 100 سنة
http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg (http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg)http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg (http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg)http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg (http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg)http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg (http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg)

rose
14-03-2010, 09:32 AM
كل سنة وانتى طيبة ياليون عقبال مائة سنة ان شاء الله وتكونى بخير

lionking
14-03-2010, 11:02 AM
والله انا مبسوطة جداا جدااا انك افتكرتى

ميرسى جداا جدااا يا اميرة وميرسى على ذوقك العالى اوى ده

وكل سنة وانت طيبة وبصحة دايما يا رب

http://www2.0zz0.com/2010/03/14/08/526436653.gif (http://www.0zz0.com)

lionking
14-03-2010, 11:06 AM
كل سنة وانتى طيبة يا ليون
وعقبال الف سنة





وانت طيب يا محمد بك

وميرسى اوى ع العدية الجميلة

http://www2.0zz0.com/2010/03/14/08/666931872.gif (http://www.0zz0.com)

ربنا يديم عليك الصحة والسعادة

http://www2.0zz0.com/2010/03/14/08/425987608.gif (http://www.0zz0.com)

lionking
14-03-2010, 11:11 AM
كل سنة وانتى طيبة يا ليون وعقبال يا رب مليون سنة ومن تانى هقولك
من وراء القلب نعلن بل نؤكد حزننا
على فراقك يا ليون وابتعادك عننا
كم تعودنا وجودك بدر جالس بيننا

عفيفى


وانت طيب يا عفيفى

وميرسى جدا على الكلمتين الحلوين اللى اتكتبوا دول

كمان مرة ميرسى ع العدية وكل سنة وانت طيب يا عفيفى
http://www2.0zz0.com/2010/03/14/08/485851570.jpg (http://www.0zz0.com)

lionking
14-03-2010, 11:16 AM
ليووووووون
كل سنة وانتى طيبة
وعقبال مليووووووون سنة
كل سنه وانتى فى صحة وسعادة وحب وهنا



وانت طيب يا فارس

يا فارس قطر الموت اولا وفارس المنتدى

ميرسى جدا ع التهنئة الجميلة وكل سنة وانت طيب
http://www2.0zz0.com/2010/03/14/08/378478186.gif (http://www.0zz0.com)

lionking
14-03-2010, 11:22 AM
كل سنه
http://i43.tinypic.com/2likc5k.jpg (http://i43.tinypic.com/2likc5k.jpg)
وانت طيبه يا ليون




كل سنة وانتى طيبة يا ليون

وعقبال 100 سنة
http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg (http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg)http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg (http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg)http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg (http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg)http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg (http://i41.tinypic.com/117ryic.jpg)





كل سنة وانتى طيبة ياليون عقبال مائة سنة ان شاء الله وتكونى بخير



نوجا... الباشا.... روز

اشكركم جدا على هديتكم الجميلة

وكل سنة وانتم طيبين

http://www2.0zz0.com/2010/03/14/08/623578709.gif

lionking
14-03-2010, 11:26 AM
كل
سنة
وانتي
طيبة
يا
ليـــــــــــون


http://www.dreamagic.com/roger/lionKing.gif





محمود باشا

كل سنة وانت طيب وعقبالك انت كمان

وبعدين ايه ال ليون الصغنن ده

ده كلام برده

ع العموم هدية مقبولة منك وميرسى على ذوقك

http://www2.0zz0.com/2010/03/14/08/425987608.gif (http://www.0zz0.com)

lionking
14-03-2010, 11:30 AM
خلووووووووووووووووووووووووود

كل سنة وانت طيبة يا سكر

بس على فكرة انا طماعة جدااااااااا وهاخد كل الهدايا بصراحة كلها حلوة ولذيذة وبعدين كفاية انها منك

يلا يا ست الكتكوتة ابعتى الحاجة عايزة استلم هديتى

http://www2.0zz0.com/2010/03/14/08/142014569.gif (http://www.0zz0.com)

lionking
14-03-2010, 11:37 AM
محمد باشا كمال

استاذنا وعمنا كووووووووووولنا

ميرسى جدا جدا على تهنئتك الجميلة وكل سنة وانت طيب وعقبال ما نفرح فيك انت كمان

http://www2.0zz0.com/2010/03/14/08/142014569.gif (http://www.0zz0.com)

http://www2.0zz0.com/2010/03/14/08/862814228.gif (http://www.0zz0.com)

اميرة حبى انا
14-03-2010, 04:14 PM
اكيد هفتكر جدا
وهفتكر كل الناس
حتى لو كانو غايبين عننا يا ليون
ماشى ماشى

نور
14-03-2010, 04:24 PM
932

كل سنة وانتي طيبه ياليون
وقلننا بقي ده العيد ميلاد الكام

دعاء الكروان
15-03-2010, 09:06 AM
ليون
كل سنة وانتى بصحة وسعادة

ويارب السنةالجديدة تحققى كل ما تتمنية

http://i121.photobucket.com/albums/o207/bicfomh/gg01/happybirthday/birthday004.gif (http://i121.photobucket.com/albums/o207/bicfomh/gg01/happybirthday/birthday004.gif)

http://img372.imageshack.us/img372/9770/strawberry20groom20cakept9.jpg (http://img372.imageshack.us/img372/9770/strawberry20groom20cakept9.jpg)


http://img211.imageshack.us/img211/5347/fireworks06junesh1.gif (http://img211.imageshack.us/img211/5347/fireworks06junesh1.gif)http://img178.imageshack.us/img178/2301/fireworks05juneer8.gif (http://img178.imageshack.us/img178/2301/fireworks05juneer8.gif)http://img178.imageshack.us/img178/8814/fireworks07junecd6.gif (http://img178.imageshack.us/img178/8814/fireworks07junecd6.gif)
http://www.crystal-reflections.com/animation/birth.gif (http://www.crystal-reflections.com/animation/birth.gif)

http://sedty.com/up_ar/files/ydzkzktrmt0olmdmmgmk.gif (http://sedty.com/up_ar/files/ydzkzktrmt0olmdmmgmk.gif)

http://images.google.com/url?q=http://www.nejom.com/gallery/data/media/11/nejom_126.jpg&usg=AFQjCNHp9rvrQMFsmuSDdqJRWFsgeG7RNA (http://images.google.com/url?q=http://www.nejom.com/gallery/data/media/11/nejom_126.jpg&usg=AFQjCNHp9rvrQMFsmuSDdqJRWFsgeG7RNA)

lionking
16-03-2010, 11:36 AM
نــــــــــــــــور

ميرسى جدا ع الهدية الجميلة

بالنسبة للسؤال
ده يا سكر عيد ميلادى الــــــ 25

ههههههههههههههه

lionking
16-03-2010, 11:38 AM
كل سنة وانت طيبة دعاء
وميرسى على التورت والهدايا

مين قالك بئه انى بحب تورتة الشيكولاتة ؟؟
ميرسى يا قمر على العدية الحلوة زيــــك دى

fagrmasr01
16-03-2010, 04:08 PM
ليون كنج
كل سنة وانتى طيبة
كل سنة وانتى بصحة
كل سنة وانتى بسعادة
كل سنة وانتى بخير وبركة باذن الله

http://sedty.com/up_ar/files/ydzkzktrmt0olmdmmgmk.gif (http://sedty.com/up_ar/files/ydzkzktrmt0olmdmmgmk.gif)

lionking
16-03-2010, 04:17 PM
وانت طيب يا جمال

ربنا يديم عليك الصحة والسعادة

ميرسى ع التهنئة الجميلة