تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : تحليل ونقـد لـ .. مهما اوصف



fagrmasr01
10-03-2010, 03:34 PM
مهما انا اوصف (http://www.vb.6ocity.net/showthread.php?t=8464)


http://www.6ocity.net/vb/images/smilies/50%20%2831%29.gif
مهما انا اوصف (http://www.vb.6ocity.net/showthread.php?t=8464) واقول فيكى

مش راح الاقى كلام يوفيكى

ازاى اوصف (http://www.vb.6ocity.net/showthread.php?t=8464) وأحكى عليكى

اوصف رمشك والا عينيكى
http://www.6ocity.net/vb/images/smilies/50%20%2831%29.gif
حنان الدنيا ف لمس ايديكى

انا قلبى وروحى فيكى اليكى

مش حوصف واهيم حواليكى
http://www.6ocity.net/vb/images/smilies/50%20%2831%29.gif
وادعى وأقول .. ربى يخليكى

وميحرمنيش من فرحتى بيكى

اصلى انا مهما (http://www.vb.6ocity.net/showthread.php?t=8464) هاوصف فيكى

مش راح الاقى كلام يوفيكى
http://www.6ocity.net/vb/images/smilies/50%20%2831%29.gif