المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اين المفر



AFIFI MOSTAFA
08-03-2010, 03:22 PM
هذا هو الحب فأين اين المفر
قيدتنى بسلاسل وحسبتها عقود در
جعلتينى اهواكى واهوا اغانيكى الحلوه
فلما ذقتها وفهمتها عرفت طعمها المر


عفيفى

nasr
08-03-2010, 09:40 PM
فلما ذقتها وفهمتها عرفت طعمها المر

علقم يا عفيفي يا أخويا علقم
لكن أيش نسوي يا أخا العرب

اميرة حبى انا
08-03-2010, 11:21 PM
عجبتنى اوى يا عفيفى
حسيتها بجد
تسلم ايدك

AFIFI MOSTAFA
09-03-2010, 12:11 PM
الاستاذ والشاعر الكبير ناصر ( وما احلاه من علقم )
اميرة العالم كله ( انتى انسانة عظيمه جدا ومتذوقة للكلمات )

اشكر حضوركم الكريم

fagrmasr01
10-03-2010, 03:24 PM
تسلم ايدك يا عفيفى
قصيرة ولكنها فيها معنى كبير
أحييك على ابداعك واتمنى لك دوام التقدم والمزيد من الابداع

AFIFI MOSTAFA
11-03-2010, 10:16 AM
متشكر اوى يا استاذ جمال على مرورك الكريم وتشجيعك الدائم

خلود
11-03-2010, 01:38 PM
ولو مر الدنيا كله برضو مافيش مفر

ليه

لاننا بنحب الحب وبنحب عذاباته

جميله جدا رغم قصرها جدا

فيها احاسيس جميله

AFIFI MOSTAFA
11-03-2010, 02:30 PM
يا سلام عليكى يا خلود فهمانى ههههههههههههههههههههههه