المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حمدلله على السلامة (وحشتوناااا)



اميرة حبى انا
08-03-2010, 01:33 PM
http://i287.photobucket.com/albums/ll149/glittergn/flower/flower006.gif


http://www.lakii.com/vb/smile/8_4.gif
ده مش ترحيب بعضو او عضوة جديدة
ده شوق لناس غالية اوى كانت معانا
وغابت عنا لفترة بسبب ظروف خاصة
http://tinypic.com/inyc76.gif
نــــــــور

دعاء الكروان
قمر
الباشا تلميذ
http://www.alburaq.net/forum/img/qryo.gif
http://abeermahmoud07.jeeran.com/894-MissU-AbeerMahmoud.gif
ارحب بكم ترحيبا خاصا بشوق جامد جدا لوجودكم وعودتكم مرة اخرى
http://www.dohaup.com/up/2009-05-07/dohaup_315208471.gif
بجد بجد
وحشتونى جدا جدا جدا
واكيد وحشتونا كلنا
واكيد باذن الله مافيش غياب تانى
باذن الله تعالى
نورتونا
http://vb.arabseyes.com/uploaded/3263_1186024714.gif


http://i287.photobucket.com/albums/ll149/glittergn/flower/flower006.gif

AFIFI MOSTAFA
08-03-2010, 02:44 PM
حمدلله على السلامة ويارب بألف صحه وسلامه

دعاء الكروان
09-03-2010, 12:23 PM
http://www.muslmah.net/mwaextraedit4/extra/68.gif
شكرا اميرة على الترحيب الجامد دة
ربنا يبارك فيكى
وشكرا استاذ عفيفى جزاكم الله خير الجزاء
ويا رب اكون عند حسن ظنكم

اميرة حبى انا
09-03-2010, 04:01 PM
ده مش ترحيب
ده مجرد تعبير عن شوقنا ليكم
وفرحتنا برجوعكم

الباشا تلميذ
09-03-2010, 11:38 PM
والله وانتوا كمان وحشتونى جدا جدا جدا
واشكركم على هذا التعبير الرائع
والترحاب العظيم
:36_3_1[1]::50 (31)::36_3_12[1]:

خلود
10-03-2010, 12:38 AM
حمدا الله بالسلامه

وفعلا وحشتونا جدا وان شاء الله ميحصلش غياب تانى ابدا